رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سریال «مسیحا» یا «ماشیخ» که مورد اعتراض بسیاری از مسیحیان قرار گرفته بود توسط نتفلیکس  دیگر ادامه نخواهد یافت. در این سریال حضرت عیسی (ع) کاراکتری فریبکار و کلاه‌بردار است و در ضمن ادعای نبوت دارد. این سریال که با حضور بخشی از بازیگران عرب و مسیحی ساخته شده است مورد اعتراض «کمیسیون سلطنتی فیلم […]

سریال «مسیحا» یا «ماشیخ» که مورد اعتراض بسیاری از مسیحیان قرار گرفته بود توسط نتفلیکس  دیگر ادامه نخواهد یافت.

در این سریال حضرت عیسی (ع) کاراکتری فریبکار و کلاه‌بردار است و در ضمن ادعای نبوت دارد. این سریال که با حضور بخشی از بازیگران عرب و مسیحی ساخته شده است مورد اعتراض «کمیسیون سلطنتی فیلم اردن» قرار گرفته است. البته همین کمیسیون قبل‌تر اجازه ساخت این فیلم را در این کشور داده بود و حالا بعد از تماشای این سریال به آن اعتراض کرده و از شبکه نتفلیکس خواسته است که این سریال در این کشور دیگر عرضه نشود.

بعد از اعلام عدم ادامه ساخت فصل دوم این سریال دقیقاً مشخص نشده است که ساخته نشدن ادامه این سریال به خاطر کرونا بوده است یا فشارهای لابی‌های مسیحی و واتیکان عامل لغو فصل دوم این سریال است. چه اگر کرونا عامل لغو ادامه ساخت باشد بعد از اتمام دوران بحرانی کنونی امکان ادامه ساخت این سریال وجود دارد اما نتفلیکس از عدم ادامه کامل ساخت این سریال خبر داده است.

در سال گذشته کار نمایشی دیگری با تخریب شخصیت حضرت مسیح نیز از این شبکه ساخته شده بود. به نظر می‌رسد که ادامه روند تولید آثار ضدمسیحی برای این شبکه نتایج خوبی را در دیدگاه‌های مسیحیان و متدینین جهان به بار نخواهد آورد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار