رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

همزمان با شب میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی علیه السلام، مجموعه تلویزیونی نون خ ۲ از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما،  با وضعیت خاص پیش آمده برای مردم ، تعطیلی مدارس ، دانشگاهها و برخی مشاغل و بمنظور شادی […]

همزمان با شب میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی علیه السلام، مجموعه تلویزیونی نون خ ۲ از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما،  با وضعیت خاص پیش آمده برای مردم ، تعطیلی مدارس ، دانشگاهها و برخی مشاغل و بمنظور شادی و نشاط بیشتر خانواده ها در شرایط فاصله گذاری اجتماعی ، فصل دوم سریال طنز ” نون خ ” از ۲۰ فروردین همزمان با شب نیمه شعبان در کنداکتور شبکه یک قرار گرفت. به گفته مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما این مجموعه طنز پیش از این برای ماه رمضان پیشبینی شده بود ، اما با تدابیر ویژه معاونت سیما برای امتداد سریالهای مفرح و جذاب در شرایط ویژه کرونا و کمک به خانه نشینی مردم ، سریال جذاب ” نون خ ” در جدول پخش ویژه این ایام قرار گرفت. پس از سریال پر طرفدار پایتخت ۶ ، سریال طنز ” نون خ ۲” دومین کمدی پرطرفدار شبکه یک سیما برای جلب نظر مردم در روزهای قرنطینه خانگی کرونا است. فصل اول سریال ” نون خ “بعنوان پر بیننده ترین سریال سیما در نوروز گذشته انتخاب شده بود. این سریال محصول گروه فیلم سریال شبکه یک به تهیه کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی سعید آقاخانی است .

سعید آقا خانی، حمید رضا آذرنگ، شقایق دهقان ، میرطاهر مظلومی، سیروس میمنت ، مجید یاسر ، هدیه بازوند و…. از جمله هنرمندان این سریال پربازیگر هستند.
فصل دوم نون خ از چهارشنبه بیستم فروردین هرشب ساعت ۲۲:۱۵ پخش می شود .

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار