رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

فصل جدید برنامه ” عطر عاشقی با شعار لبیک یاصاحب الزمان( عج) جمعه ۱۵ فروردین ماه ساعت ۱۷:۴۰ از شبکه پنج سیما پخش می شود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما،سید ناصر سجادی تهیه کننده برنامه “عطر عاشقی ” در توضیح این برنامه گفت: برنامه مهدوی عطر عاشقی به فضل خدا […]

فصل جدید برنامه ” عطر عاشقی با شعار لبیک یاصاحب الزمان( عج) جمعه ۱۵ فروردین ماه ساعت ۱۷:۴۰ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما،سید ناصر سجادی تهیه کننده برنامه “عطر عاشقی ” در توضیح این برنامه گفت: برنامه مهدوی عطر عاشقی به فضل خدا از غروب جمعه ۱۵ فروردین ۹۹ پخش خود را از سر می گیرد.

سجادی ادامه داد: برنامه ” عطر عاشقی ” در فصل قبلی با حضور در حدود ۲۰۰ مکان دینی کشور پخش می شد، هم اکنون با حفظ رویکرد گذشته و با تغییر در ساختار جمعه هر هفته بر روی آنتن می رود.
سجادی تاکید کرد: این برنامه قرار است، با کمک همه شیفتگان مهدویت، در هرمکانی که یادی از حضرت ولی عصر( عج) می شود ، حاضر شود و این عشق و دلدادگی را به نمایش بگذارد.
تهیه کننده ” عطر عاشقی ” با اشاره به تغییرات جدید این برنامه گفت : فصل جدید این برنامه با حضور سخنرانان ، شاعران ، مداحان در مراکز مختلف از جمله فرهنگسراها ،بقاع متبرکه، بوستانها ،مهدیه ها و… ( بدون حضور مردم ) فضای مهدوی عصرجمعه را در قاب شبکه پنج سیما به نمایش گذاشته و با دلهای همه منتظران همراه شود.
سجادی با اشاره به آیتم های این برنامه اضافه کرد: دعوت از کارشناسان دینی برای طرح موضوعات مهدویت، قرائت زیارت آل یس، حضور شاعران آیینی برای قرائت اشعار مهدوی و……از بخش های این برنامه است.
برنامه ” عطر عاشقی ” کاری از گروه معارف شبکه پنج سیماست که غروب جمعه هر هفته با اجرای سیدرضا نواب به مدت ۲۵ دقیقه بر روی آنتن می رود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار