رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

وزیر بهداشت با ارسال نامه ای به رئیس رسانه ملی، از صداوسیما به خاطر همراهی بی دریغ در مسیر مهار کامل بیماری کرونا قدردانی کرد. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در نامه دکتر سعید نمکی به دکتر علی عسکری آمده است: گرچه تا مهار کامل بیماری ناشی از کووید ۱۹؛ […]

وزیر بهداشت با ارسال نامه ای به رئیس رسانه ملی، از صداوسیما به خاطر همراهی بی دریغ در مسیر مهار کامل بیماری کرونا قدردانی کرد.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در نامه دکتر سعید نمکی به دکتر علی عسکری آمده است: گرچه تا مهار کامل بیماری ناشی از کووید ۱۹؛ همگان باید راه نسبتا دشواری بپیماییم و طبق توصیه حکیمانه مقام معظم رهبری، لحظه‌ای نباید از شدت فعالیت‌ها بکاهیم تا مبادا شعله‌ای جدید از بیماری دامنگیر شهر و یا استانی شود، مع‌الوصف آنچه تا به امروز حاصل شده و در شرایط سخت تحریم در مقایسه با آنان که از تنعم اقتصادی کافی برخوردارند، افتخارآمیز بوده، جز با همدلی، وفاق و همراهی عزیزانی همچون حضرتعالی و همکاران گرانقدرتان به دست نمی‌آمد.
وزیر بهداشت تصریح کرد: ضمن تقدیر از همراهی‌های بی دریغتان، امیدوارم تا آخر این راه پرفراز و نشیب در کنارمان بمانید و هرچه زودتر با سلامتی کامل مردم، شاهد آرامش و شکوفایی روزافزون کشورمان باشیم.

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار