رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

ویژه برنامه «انارستان» با موضوع جایگزین های طبیعی و فرآورده های گیاهی در پیشگیری از کرونا، امروز روی آنتن شبکه افق می‌رود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما،با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت مسائل بهداشتی به منظور تقویت جسم و روح و آمادگی بیشتر در برابر این مسئله، […]

ویژه برنامه «انارستان» با موضوع جایگزین های طبیعی و فرآورده های گیاهی در پیشگیری از کرونا، امروز روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما،با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت مسائل بهداشتی به منظور تقویت جسم و روح و آمادگی بیشتر در برابر این مسئله، ویژه برنامه «انارستان» از سوم فروردین ماه روی آنتن شبکه افق رفته است.

این برنامه با محوریت ارتقاء سلامت جسمانی و روانی در برابر بیماری کرونا هر روز به صورت زنده پخش می‌شود.
گفت‌وگو با پزشکان و متخصصان طب سنتی در مورد شیوه‌های دانش مدرن و کلاسیک و تجارب پزشکی سنتی ایرانی برای تقویت جسم و روح و آمادگی فیزیکی و روانی برای مقابله با کرونا و همچنین پلی بک‌هایی با موضوعات مختلف از جمله رعایت اصول بهداشتی، بخش‌های گوناگون این برنامه را تشکیل می‌دهند.
در برنامه یکشنبه هفدهم فروردین ماه که با موضوع جایگزین های طبیعی و فرآورده های گیاهی در پیشگیری از کرونا روی آنتن می رود، دکتر آرمان زرگران هیئت علمی گروه داروسازی سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاون امور بین الملل دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران حضور خواهد داشت.
سید مهدی حسینی تهیه‌کننده و سینا هوشمندی‌نژاد مجری «انارستان» هستند.
زمان پخش این برنامه هر شب ساعت ۲۰:۰۰ است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار