رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

شصتمین دوره جشنواره بین المللی انیمیشن «انسی» به جای ژوئن ۲۰۲۰ در ژوئن ۲۰۲۱ برگزار می شود. به نقل از هالیوود ریپورتر، شصتمین دوره جشنواره بین المللی انیمیشن «انسی» که قرار بود بین روزهای ۱۵ تا ۲۰ ژوئن برگزار شود، به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا به تاریخ ۱۴ تا ۱۹ ژوئن سال ۲۰۲۱ موکول […]

شصتمین دوره جشنواره بین المللی انیمیشن «انسی» به جای ژوئن ۲۰۲۰ در ژوئن ۲۰۲۱ برگزار می شود.

به نقل از هالیوود ریپورتر، شصتمین دوره جشنواره بین المللی انیمیشن «انسی» که قرار بود بین روزهای ۱۵ تا ۲۰ ژوئن برگزار شود، به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا به تاریخ ۱۴ تا ۱۹ ژوئن سال ۲۰۲۱ موکول شد. بازار مربوط به این جشنواره نیز لغو شد.

برگزار کنندگان جشنواره «انسی» روز سه شنبه ۷ آوریل در بیانیه ای با ناامیدی شدید اعلام کردند: در طی چند هفته گذشته، با وجود محدودیت ‌ها امیدوار بودیم که بتوانیم این دوره را برای شما حفظ کنیم، اما امروز شرایط جهانی ما را مجبور کرده است برای نشان دادن احترام و قدردانی عمیق مان از ارائه کنندگان خدمات بهداشتی و همچنین تمام کسانی که اتحاد و همبستگی و منافع عمومی را برگزیده اند، با مسئولیت و هوشیاری تصمیم بگیریم.

برگزار کنندگان جشنواره افزودند: جشنواره «انسی» یک دورهمی خانوادگی است، وقتی که برخی از شماها قادر به آمدن به جشنواره نباشید ما نیز جشنی نداریم.

مسئولان فستیوال «انسی» تاکید کردند به دلیل تغییر تقویم برگزاری دیگر جشنواره ها اعلام تاریخ دیگری در سال جاری برای جشنواره ممکن نبوده است. پیش از این جشنواره بین المللی فیلم «کن» از احتمال برگزاری این رویداد در اواخر ژوئن یا اوایل جولای ۲۰۲۰ خبر داده بود.

با وجود تغییر یک ساله تاریخ این فستیوال، برگزارکنندگان جشنواره «انسی» همچنان قصد دارند از اسامی فیلم های بخش مسابقه رسمی جشنواره در روز ۱۵ آوریل رونمایی کنند هر چند که فیلم ها تا سال آینده نمایش داده نمی شوند.

گفته می شود جزییات جشنواره «انسی» مهم ترین جشنواره مربوط به آثار انیمیشن روز ۱۵ آوریل اعلام می شود.

منبع : صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار