رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 - 21:57
  • کد خبر : 47846
  • تئاتر
  • چاپ خبر : فراخوان جشنواره مجازی «هنر-۱۹» منتشر شد

با انتصاب حامد شفیع‌خواه به‌عنوان دبیر نخستین جشنواره مجازی «هنر-۱۹» دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، فراخوان این جشنواره منتشر شد. معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با همکاری دانشکده هنر این دانشگاه برای ایجاد انگیزه لازم در تولید و حمایت از آثار هنری دانشجویان در این روزهای شیوع بیماری کووید-۱۹ […]

با انتصاب حامد شفیع‌خواه به‌عنوان دبیر نخستین جشنواره مجازی «هنر-۱۹» دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، فراخوان این جشنواره منتشر شد.

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با همکاری دانشکده هنر این دانشگاه برای ایجاد انگیزه لازم در تولید و حمایت از آثار هنری دانشجویان در این روزهای شیوع بیماری کووید-۱۹ (کرونا) که جهان تجربه‌ زیستی متفاوتی را از سر می‌گذراند، قصد دارد نخستین جشنواره مجازی «هنر-۱۹» را در سه بخش بازیگری، نمایشنامه‌نویسی و داستان کوتاه در تابستان ۹۹ برگزار کند.

دانشجویان تمامی رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران امکان شرکت در جشنواره را دارند و علاقمندان می‌توانند با توجه به فراخوان زیر آثار خود را تا پایان خردادماه ۹۹ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

شرایط عمومی شرکت در جشنواره 

دانشجویان تمامی رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران امکان شرکت در جشنواره را دارند. تمامی آثار باید برای نخستین جشنواره مجازی «هنر-۱۹» تولید شده باشتد و تمامی آثار باید در ارتباط با ویروس کرونا و زندگی انسان پس از گسترش آن باشند. شرکت در بیش از یک بخش توسط یک متقاضی بلامانع است.

متقاضیان تنها امکان معرفی و ارسال یک اثر را در هر بخش دارند. تکمیل و ارسال مدارک و مشخصات مندرج در صفحه آخر این فراخوان الزامی‌ است.

دبیرخانه جشنواره در نشر آثار ارسالی هیچ محدودیتی ندارد.

بخش‌های جشنواره

۱- بازیگری

متقاضیان این بخش باید آثار خود را با در نظر گرفتن شرایط مرتبط با ویروس کرونا و انزوای (قرنطینه‌) ناشی از آن تهیه کنند. امکان استفاده از متون نمایشی متنوع و سبک‌های اجرایی گوناگون برای شرکت‌کنندگان وجود دارد. استفاده حداکثری از امکانات بالقوه فضای مجازی و خلاقیت در شیوه ارائه می‌تواند راه‌گشای علاقه‌مندان این بخش باشد. آثار این بخش باید در قالب فایل‌های ویدئویی ۳ تا ۱۰ دقیقه‌ای به دبیرخانه ارسال شوند. به نفرات برتر این بخش لوح جشنواره و جایزه نقدی در ۲ بخش جداگانه‌ بازیگری زن و بازیگری مرد، به قرار زیر تعلق می‌گیرد:

نفر اول: ۲۵ میلیون ریال

نفر دوم: ۲۰ میلیون ریال

نفر سوم: ۱۰ میلیون ریال

نفر چهارم تا دهم: ۵ میلیون ریال

۲- بخش نمایشنامه‌نویسی

متقاضیان این بخش آثار خود را در قالب فایل pdf با فونت B Nazanin با سایز ۱۴ و حداکثر در ۳۰ صفحه به دبیرخانه ارسال کنند. موضوع این نمایشنامه‌ها باید مرتبط با ویروس کرونا و زندگی پس از گسترش آن باشد. در داوری نهایی به ۱۰ اثر برتر لوح جشنواره و جوایز نقدی به قرار زیر تقدیم می‌شود:

نفر اول : ۲۵ میلیون ریال

نفر دوم : ۲۰ میلیون ریال

نفر سوم : ۱۰ میلیون ریال

نفر چهارم تا دهم : ۵ میلیون ریال

۳- بخش داستان کوتاه

متقاضیان این بخش آثار خود را در قالب فایل pdf با فونت B Nazanin با سایز ۱۴ و حداکثر در ۱۵ صفحه به دبیرخانه ارسال کنند. موضوع این داستان‌ها باید مرتبط با ویروس کرونا و زندگی پس از گسترش آن باشد. در داوری نهایی به ۱۰ اثر برتر لوح جشنواره و جوایز نقدی به قرار زیر تقدیم می‌شود:

نفر اول : ۲۵ میلیون ریال

نفر دوم : ۲۰ میلیون ریال

نفر سوم : ۱۰ میلیون ریال

نفر چهارم تا دهم : ۵ میلیون ریال

اهداف جشنواره:

کشف و معرفی استعدادهای بالقوه در حوزه هنرهای نمایشی و ادبیات داستانی

ایجاد انگیزه و ترغیب دانشجویان به تولید آثار هنری

جریان‌سازی امکان برگزاری جشنواره‌های هنری مجازی

ترویج و ترغیب فرهنگ فعالیت‌های مجازی خلاقانه

گاه‌شمار جشنواره:

اعلام فراخوان در اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹

مهلت ارسال آثار تا پایان خردادماه ۱۳۹۹

داوری نهایی آثار تیرماه ۱۳۹۹

مدارک لازم:

ارسال مشخصات زیر در قالب یک فایل Word

نام، نام خانوادگی، شماره دانشجویی، شماره موبایل، نام اثر، رشته و دانشکده، بخش مورد نظر

تصویر کارت دانشجویی معتبر در قالب یک فایل JPG با کیفیت مناسب

یک عکس پرسنلی در قالب یک فایل JPG با کیفیت مناسب

نحوه ارسال آثار:

متقاضیان می‌توانند آثار و مدارک لازم را از طریق واتساپ و یا در صورت عدم دسترسی به آن، از طریق ایمیل ارسال کنند.

راه‌های ارتباطی:

شماره واتساپ: ۰۹۰۱۵۰۷۳۴۲۳

ایمیل: honare۱۹festival@gmail.com

تلفن: ۷۳۶۸۱۲۰۰ ۰۲۱

منبع: آنا

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار