رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

همزمان با آغاز اکران آنلاین فیلم «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد از تیزر این فیلم رونمایی شد. فیلم «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی از ساعت ۲۰ امروز دوشنبه ۵ خرداد ماه در نماوا و فیلمو اکران آنلاین می‌شود. این فیلم قرار بود زمستان سال گذشته اکران […]

همزمان با آغاز اکران آنلاین فیلم «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد از تیزر این فیلم رونمایی شد.

فیلم «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی از ساعت ۲۰ امروز دوشنبه ۵ خرداد ماه در نماوا و فیلمو اکران آنلاین می‌شود.

این فیلم قرار بود زمستان سال گذشته اکران شود اما سازندگان فیلم یک روز به اکران بدلیل شرایط بد و غیر منطقی نمایش فیلم‌ها به اعتراض از اکران فیلم شان جلوگیری کردند.

دیبا زاهدی، پژمان بازغی، لاله اسکندری، مهران رجبی، هومن برق‌نورد و کوروش سلیمانی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداختند.

فیلمنامه «تیغ و ترمه» توسط کیومرث پوراحمد براساس اقتباسی از رمان «کی از این چرخ فلک پیاده می‌شوم» نوشته گلرنگ رنجبر نوشته شده است.

«تیغ و ترمه» این فیلم سومین فیلم پس از «خروج» ابراهیم حاتمی‌کیا و «طلا» ساخته پرویز شهبازی است، که بدون نمایش بر پرده نقره‌ای سینماها، در فضای مجازی اکران می‌شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار