رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تاکنون نزدیک به ۹۵ درصد از مراحل تصویربرداری مجموعه «پدر پسری» به تولید رسیده و تا ۱۰ روز دیگر گروه به کار خود خاتمه خواهند داد. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سریال‌های ماه رمضانی امسال تلویزیون درحال حاضر یا همچنان مشغول پخش هستند و یا درحال تصویربرداری؛ به طوری که […]

تاکنون نزدیک به ۹۵ درصد از مراحل تصویربرداری مجموعه «پدر پسری» به تولید رسیده و تا ۱۰ روز دیگر گروه به کار خود خاتمه خواهند داد.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سریال‌های ماه رمضانی امسال تلویزیون درحال حاضر یا همچنان مشغول پخش هستند و یا درحال تصویربرداری؛ به طوری که «زیرخاکی» در آماده‌باش برای ضبط فصل دوم خود به سر می‌برد و «بچه مهندس ۳» و «سرباز» نیز روی آنتن هستند.
«پدر پسری» به کارگردانى محمدرضا حاجی‌غلامی مجموعه اپیزودیک شبکه پنج سیماست که در اوایل اسفندماه برای پخش در کنداکتور ماه رمضان کلید خورد و در روزهای شیوع کرونا و حتی تعطیلی همه پروژه‌ها همچنان جلوی دوربین تصویربرداری قرار داشت.
این سریال اپیزودیک و اقتباسی که برگرفته از کتاب «آخرین نشان مردی» به قلم مهرداد صدقی است حتی درحال حاضر و همزمان با پخش همچنان به ضبط خود ادامه می‌دهد.
گروه تولید این مجموعه نمایشی در این سه ماه اخیر با فشار زیاد مشغول ضبط و مراحل فنی کار هستند تا آنتن رمضان و روزهای فعلی را خالی نگذارند.
تاکنون نزدیک به ۹۵ درصد از سریال ۴۰ قسمتی «پدر پسری» به طور کامل جلوی دوربین رفته است و گروه مشغول تصویربرداری سکانس‌های مربوط به دو قسمت باقی‌مانده در لوکیشن شهرک راه آهن هستند و در این رابطه از بازیگران جدیدی همچون سیاوش چراغی‌پور، علی آشمند و بهتاش مختاری بهره گرفته است.
احتمالا ضبط مجموعه تا ۱۰ روز دیگر به اتمام برسد و با انجام کارهای فنی شاهد تولید و پخش کامل این سریال باشیم. هم‌اکنون ۲۵ قسمت از آن روی آنتن شبکه پنج سیما رفته و به نظر تا روزهای آخر خردادماه به پخش خود ادامه خواهد داد.
«پدر پسری» به تهیه‌کنندگی رضا جودی در این شب‌ها ساعت ۱۹ و به مدت تقریبی ۳۰ دقیقه روی آنتن خواهد بود. تکرار آن نیز ساعت  ۲۳ و ۱ بامداد و ۱۴:۳۰ روز بعد است.
عزت‌الله مهرآوران، مریم سرمدی، افشین سنگ چاپ، محمدجواد جعفرپور، کتایون بختیاری، یدالله شادمان، مهدیس توکلی و مهران رجبی در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند.
شبکه پنج سیما قرار است بعد از اتمام «پدر پسری»، دوباره ادامه قسمت‌های پخش نشده و درحال ساخت سریال ۹۰ قسمتی «میانبر» به کارگردانی یزدان فتوحی را روانه آنتن خود کند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار