رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سری نخست مجموعه «محرمانه خانوادگی» با موضوع راهکارهای ازدواج آسان، شنبه تا پنجشنبه از شبکه افق پخش می شود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ فصل اول برنامه‌ تلویزیونی «محرمانه خانوادگی» با موضوع «چگونه همسر خود را انتخاب کنیم؟» از این هفته روی آنتن شبکه افق می رود. این برنامه در […]

سری نخست مجموعه «محرمانه خانوادگی» با موضوع راهکارهای ازدواج آسان، شنبه تا پنجشنبه از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ فصل اول برنامه‌ تلویزیونی «محرمانه خانوادگی» با موضوع «چگونه همسر خود را انتخاب کنیم؟» از این هفته روی آنتن شبکه افق می رود.

این برنامه در واقع مجله ای تصویری با موضوعات خانوادگی است که با لحنی نرم و با چاشنی رازآلود کردن هجوآمیز مشکلات جزئی و ساده زندگی روزمره به بررسی نکات ریز و کاربردی می‌پردازد.

هدف این برنامه نگاه کردن به الگوهای متفاوت سبک زندگی سالم برای کارهای ساده روزانه است با اولویت اسلامی-ایرانی. برای ایجاد جذابیت، موضوعات ساده و روزمره خانوادگی در این برنامه به شکل رازها و معماهایی مطرح می‏شود که مجریان برنامه سعی در کشف حقیقت آن دارند و مراحلی که مجریان این برنامه برای کشف حقیقت طی می‏کنند، بهانه ‏ای می‏شود برای آگاه‏سازی و آموزش موارد مرتبط با موضوع برنامه اصلی.

فصل اول محرمانه خانوادگی به موضوع رازهای انتخاب همسر می‌پردازد و شامل موضوعاتی مانند سن مناسب ازدواج، شیوه خواستگاری، ازدواج فامیلی، ازدواج دانشجویی، ازدواج اینترنتی، ازدواج عاشقانه و … خواهد بود.

هر قسمت از برنامه محرمانه خانوادگی آیتم های متنوعی دارد؛ روایت محرمانه، رازهای محرمانه، شاهدان عینی، شواهد پرونده، بایگانی محرمانه، راز مادربزرگ‌ها و دایره کارشناسان عناوین این آیتم‌ها هستند. همچنین در همه قسمت‌های برنامه حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی و «محمود گلزاری» به عنوان کارشناسان مذهبی و مشاور ازدواج به سوالات مجری های برنامه درباره موضوع آن قسمت پاسخ می‌دهند.

این برنامه را می توانید هر روز به جز جمعه ها ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه افق تماشا کنید.

تکرار «محرمانه خانوادگی» هم روز بعد ساعت های ۲:۳۰ و ۱۳:۳۰ روز بعد روی آنتن می رود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار