رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهوری در پیامی‌هایی جداگانه درگذشت زنده‌یاد “محمدعلی کشاورز” بازیگر و پیشکسوت عرصه تئاتر، تلویزیون و سینما را تسلیت گفتند. متن پیام اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم درگذشت بازیگر پرآوازه و پیشکسوت عرصه تئاتر، تلویزیون و سینمای کشور استاد محمدعلی کشاورز موجب تاسف […]

معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهوری در پیامی‌هایی جداگانه درگذشت زنده‌یاد “محمدعلی کشاورز” بازیگر و پیشکسوت عرصه تئاتر، تلویزیون و سینما را تسلیت گفتند.

متن پیام اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت بازیگر پرآوازه و پیشکسوت عرصه تئاتر، تلویزیون و سینمای کشور استاد محمدعلی کشاورز موجب تاسف و تاثر گردید. خدمات ارزنده این هنرمند بزرگ و مردمی به فرهنگ و هنر این مرز و بوم و نقش‌آفرینی‌های کم‌نظیر و ماندگارش در عرصه بازیگری، خاطره‌انگیز و فراموش‌ناشدنی است.
این مصیبت را به ملت ایران، اصحاب فرهنگ و هنر، علاقه‌مندان و بستگان به‌ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت دارم.»

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری نیز در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت:

«انا للّه و انا الیه راجعون

درگذشت هنرمند نام‌آور و پیشکسوت عرصه هنر کشورمان زنده‌یاد محمدعلی کشاورز موجب تأثر و اندوه فراوان شد.
این بازیگر صاحب‌سبک و مردمی در طول حیات هنری خود، نقش‌های اثرگذار و ماندگاری ایفا کرد که برای همیشه در خاطره‌ها باقی مانده و برای اصحاب هنر، الگویی الهام‌بخش خواهد بود.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم آن مرحوم، این ضایعه را به علاقه‌مندان و دوستداران ایشان به‌ویژه اصحاب فرهنگ و هنر کشور تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای آن سفرکرده، علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار