رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مریل استریپ فریبنده و همه فن حریف، با استعداد بی‌نظیرش همه علاقمندان به سینما را به وجد می‌آورد. سایت ترایبکا به مناسبت تولد هفتاد سالگی این بازیگر مطرح سینمای آمریکا در باره‌ او نوشته: «استریپ تنها کمی بعد از اولین نامزدی‌اش در اسکار به خاطر ایفای نقش در فیلم «شکارچی گوزن» به کارگردانی مایکل چیمینو […]

مریل استریپ فریبنده و همه فن حریف، با استعداد بی‌نظیرش همه علاقمندان به سینما را به وجد می‌آورد.
سایت ترایبکا به مناسبت تولد هفتاد سالگی این بازیگر مطرح سینمای آمریکا در باره‌ او نوشته: «استریپ تنها کمی بعد از اولین نامزدی‌اش در اسکار به خاطر ایفای نقش در فیلم «شکارچی گوزن» به کارگردانی مایکل چیمینو در سال ۱۹۷۸، توانست یک سال بعد جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل را برای حضور در فیلم «کریمر در برابر کریمر» ساخته رابرت بنتون، از آن خود کرد.
او بارها توانایی خود را در ایفای نقش‌های متفاوت به اثبات رسانده. از میان آنها می‌توان به نقش او در طنز تلخ «مرگ به او تبدیل می‌شود» به کارگردانی مرلین اشتون(۱۹۹۲) و به چهره کشیدن سردبیری بدجنس در «شیطان پرادا می‌پوشد» ساخته میراندا پریستلی(۲۰۰۶) اشاره کرد.
بی شک مریل استریپ نامی به یادماندنی و الگویی برای هر هنرپیشه تازه‌کاری در هالیوود است.
گفتنی ست مریل استریپ تا کنون سه جایزه اسکار بهترین بازیگری را دریافت کرده. او در کارنامه هنری‌اش انبوهی از فیلم‌ها در ژانرهای مختلف و سبک‌های متفاوت دارد که همگی‌شان در یک چیز مشترک هستند؛ حضور مریل استریپ!

منبع: بانی‌فیلم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار