رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مستند «اکسیژن» به نویسندگی و کارگردانی سید حسن یوسفی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر سه شنبه ۱۰ تیرماه ساعت ۱۱ از شبکه پنج سیما پخش می شود. به گزارش سینماخلنه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این مستند با استفاده از نظرات کارشناسان و فعالان حوزه محیط زیست مشکلات زیست محیطی ایران در سال‌های اخیر […]

مستند «اکسیژن» به نویسندگی و کارگردانی سید حسن یوسفی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر سه شنبه ۱۰ تیرماه ساعت ۱۱ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش سینماخلنه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این مستند با استفاده از نظرات کارشناسان و فعالان حوزه محیط زیست مشکلات زیست محیطی ایران در سال‌های اخیر را مورد توجه قرار داده است و با اشاره به نقش مثبت و مهم درخت‌ها در حفاظت از محیط زیست وضعیت بغرنج پوشش‌های گیاهی در سال‌های اخیر و نابودی حجم کثیری از درخت‌ها را در سال‌های اخیر به تصویر کشیده است.
درخت محور اصلی «اکسیژن» است، در این مستند به بلایی پرداخته می شود که حیات جنگل‌ها را تهدید می‌کند و ۹۹ درصد آن‌ها منشا انسانی دارد. همچنین ایران در ۶۰ سال آینده با خطر تبدیل شدن به بیابان مواجه است، «اکسیژن» سهم مردم و مسئولین در بدحالی امروز جنگل‌ها را بررسی می‌کند و یادآوری خواهد کرد که مردم خودشان پاسداران اصلی محیط زیست هستند.
این مستند ۲۶ دقیقه‌ای در تهران و لاهیجان تصویربرداری شده و خطراتی که درختان و طبیعت ایران را تهدید می‌کند، بررسی خواهد کرد.
مستند «اکسیژن» در خانه مستند تولید شده و به همت گروه خانواده شبکه پنج ، روز سه‌شنبه ۱۰ تیر ماه ساعت ۱۱ از این شبکه پخش و تکرار آن نیز ۷ صبح پنج شنبه ۱۲ تیرماه پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار