رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

جنگ شبانه «شب فیروزه ای» در دهه کرامت امشب ( سه شنبه ۱۰ تیرماه) میزبان میر طاهر مظلومی بازیگر و دوبلور، چنگیز حبیبیان و امید معنوی خواننده کشورمان می شود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، «شب فیروزه‎ای» یک برنامه ترکیبی زنده از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که با همکاری […]

جنگ شبانه «شب فیروزه ای» در دهه کرامت امشب ( سه شنبه ۱۰ تیرماه) میزبان میر طاهر مظلومی بازیگر و دوبلور، چنگیز حبیبیان و امید معنوی خواننده کشورمان می شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، «شب فیروزه‎ای» یک برنامه ترکیبی زنده از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که با همکاری سیمای استان‌هاروی آنتن می‌رود و در چهارمین سفر خود بعد از شهر های  تبریز ، کرمان ، ایلام به شهر مشهد مقدس رفته است.
بنا بر این گزارش، این برنامه دارای بخش های مختلفی همچون دعوت از هنرمندان و خوانندگان ، گزارش از مکان های دیدنی و گردشگری ، معرفی ظرفیت های اقتصادی ،میان برنامه، وله و …. است.
بنا بر این گزارش، شب‌ فیروزه‌ای در واقع زیست‌بوم فرهنگی، تاریخی و تفریحی کشور را به تصویر می‌کشد و به‌طور همزمان نگاهی هم به ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری این استان‌ها دارد.
«شب فیروزه‌ای» شنبه تا سه‎شنبه این هفته (۷تا ۱۰تیرماه  ) هر شب از ساعت۲۲ با اجرای مشترک  ابوالفضل آقاخانی و علی دهقانی  از شبکه‌های پنج سیما و سیمای خراسان رضوی پخش می‌شود.
برنامه «شب فیروزه ای» با تهیه کنندگی مشترک علی اکبر ذاکری و غلامرضا حیدری  کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که با همکاری سیمای استانها روی آنتن می رود.
این برنامه  از سال ۹۴ با سفر به استان های مختلف کشور بر روی آنتن شبکه پنج سیما رفته و خوشبختانه با استقبال خوب مردمی همراه شده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار