رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

برنامه «روز خوش» چهارشنبه ۱۱ تیرماه با به روستای کندر، دره دوزخی میمه و قلعه گلاب سفر می کند. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، فرید روشنایی،کارشناس گردشگری و مدرس دانشگاه چهارشنبه ۱۱ تیرماه  با موضوع ایران گردی مهمان برنامه «روزخوش » خواهد بود. این برنامه با سفر به روستای کندر، […]

برنامه «روز خوش» چهارشنبه ۱۱ تیرماه با به روستای کندر، دره دوزخی میمه و قلعه گلاب سفر می کند.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، فرید روشنایی،کارشناس گردشگری و مدرس دانشگاه چهارشنبه ۱۱ تیرماه  با موضوع ایران گردی مهمان برنامه «روزخوش » خواهد بود.

این برنامه با سفر به روستای کندر، دره دوزخی میمه و قلعه گلاب زیبایی ها و جاذبه های گردشگری این مکان را به تصویر می کشد.

در بخش دیگر برنامه،دکتر مهرداد کاظم زاده عطوفی، روانشناس بالینی واستاد دانشگاه     موضوع چگونه خانواده آینده خود را تعیین کنیمرا بررسی می کند.

آیتم «خوش مزه» این چهارشنبه در دل طبیعت آشپزی می کند و همچنین در آیتم« خوش قلم»به معرفی دیوان شهریار پرداخته می شود.

برنامه «روز خوش» با نگاه به زندگی از منظر سبک زندگی ایرانی – اسلامی با اجرای محمدامین نبی اللهی و مریم ماهور تلاش می‌کند صبحگاه ایرانی – اسلامی را به نمایش بگذارد. علاوه بر این، در این برنامه اطلاعات، اخبارو رویدادهای امیدبخش به ویژه نمایش پیشرفت های غرورانگیز ایرانیان توسط مهدی آقابیگی به سمع و نظر مخاطبان می‎رسد.

مجله صبحگاهی «روز خوش» از دوشنبه تا جمعه ساعت ۹ صبح به وقت تهران به تهیه کنندگی حسین علیاری از شبکه جهانی جام‌جم پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار