رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
  • الخميس ۲۳ ذو الحجة ۱۴۴۱
  • 2020 Thursday 13 August

در حالی که یکی از روزنامه های ورزشی اسفند ۹۷ مدعی شده بود علی ضیا مهمان برنامه احسان علیخانی را قر زده، حرف خود را پس گرفته و عذرخواهی کرد. یک سال و نیم پیش روزنامه گل در گزارشی نادرست ادعا کرده بود ساسان پرکان با یک تماس جعلی توسط عوامل «فرمول یک» به این […]

در حالی که یکی از روزنامه های ورزشی اسفند ۹۷ مدعی شده بود علی ضیا مهمان برنامه احسان علیخانی را قر زده، حرف خود را پس گرفته و عذرخواهی کرد.

یک سال و نیم پیش روزنامه گل در گزارشی نادرست ادعا کرده بود ساسان پرکان با یک تماس جعلی توسط عوامل «فرمول یک» به این برنامه آورده شده در حالی که او قرار بوده است به برنامه احسان علیخانی برود! موضوع تخیلی که به ادعای نویسنده آن گزارش باعث دلخوری علیخانی و به گریه افتادن آن مهمان برای دلجویی از او شده بود!

حال با گذشت یک سال و نیم این روزنامه ورزشی در مطلبی با تیتر “پسر ژیمناست به اجبار به برنامه او نرفته بود” به اشتباه خود در انتشار این گزارش و تحت تاثیر بودن نویسنده آن اعتراف و برای اینکه غرض ورزی از همه رسانه ها و خبرنگاران به دور باشد ابراز امیدواری کرد.

این روزنامه ورزشی توضیح داده است که هماهنگی «فرمول یک» برای حضور پرکان در تهران با عموی او و سه روز پیش از تماس عوامل برنامه «عصر جدید» با پسر بچه جنجالی ژیمناستیک کار بوده است و حتی بلیط برگشت و هتل محل اقامتش نیز از سوی علی ضیا برای او تهیه شده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار