رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

هفتمین قسمت از برنامه «شکلات تلخ» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی امروز  شنبه ۱۴ تیرماه ساعت ۱۳:۳۰ به آسیب شناسی و روایت زندگی کودکان زباله گرد افغاستانی در سطح شهر تهران می پردازد. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه «شکلات تلخ» با محوریت  آسیب های اجتماعی و محوریت […]

هفتمین قسمت از برنامه «شکلات تلخ» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی امروز  شنبه ۱۴ تیرماه ساعت ۱۳:۳۰ به آسیب شناسی و روایت زندگی کودکان زباله گرد افغاستانی در سطح شهر تهران می پردازد.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه «شکلات تلخ» با محوریت  آسیب های اجتماعی و محوریت کودکان کار و خیابان این هفته (شنبه ۱۴ تیرماه) داستان زندگی کودکان زباله گرد افغانستانی را تحلیل و روایت می کند.
مجتبی احمدی درباره موضوع برنامه گفت:  بحث جمع آوری زباله در شهر تهران و اقتصادی که در این تجارت فعال شهری جا به جا می شود، به هیچ وجه موضوع شکلات تلخ نیست.
در حقیقت پرداختن به موضوع کودکان کار ناخواسته ما را به مسیری می برد که روند شکل گیری مشاغل کودکان کار در خیابان از زباله گردی تا فال فروشی، گل فروشی، شیشه پاک کنی و … در برنامه نگاه محوری به خود می گیرد.
پر واضح است که داستان زندگی مشقت بار کودکان کار میتواند آسیب هایی را با خود به همراه داشته باشد و بطور قطع نتیجه حاصل از آن تصویری است که امروزه بسیاری از هموطنان ما را در شهر های مختلف به خصوص کلان شهر ها آزار داده و گاهی به فکر فرو می برد.
برنامه «شکلات تلخ»کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که با اجرای مهدی اسماعیل تبار روان شناس فرهنگی و محمد جان نثاری روزهای شنبه و سه شنبه حوالی ساعت ۱۳:۳۰ پخش می شود و تکرار آن یکشنبه و چهارشنبه هر هفته حوالی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار