رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

برنامه جدید «ستاره‌ها» را پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها حوالی ساعت ۱۷ در قاب شبکه قرآن و معارف سیما ببینید. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، به مناسبت فرارسیدن فصل تابستان و در راستای پرکردن اوقات فراغت مخاطبان تلویزیون، برنامه جدید «ستاره‌ها» که گفتگویی متفاوت و جذاب با حافظان قرآن کریم است، در […]

برنامه جدید «ستاره‌ها» را پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها حوالی ساعت ۱۷ در قاب شبکه قرآن و معارف سیما ببینید.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، به مناسبت فرارسیدن فصل تابستان و در راستای پرکردن اوقات فراغت مخاطبان تلویزیون، برنامه جدید «ستاره‌ها» که گفتگویی متفاوت و جذاب با حافظان قرآن کریم است، در کنداکتور پخش شبکه قرآن و معارف سیما قرار می گیرد.
«ستاره‌ها» در  ۵۰   قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به معرفی حفاظ  و قاریان قرآن کریم می‌پردازد که علاوه بر نخبه بودن در زمینه قرآنی، در مشاغل و حرفه‌ی خود نیز جزو برترین ها و نخبه‌ها به حساب می‌آیند.
حافظان و قاریانی که از سراسر کشور در این برنامه حضور پیدا می‌کنند از افرادی هستند که علاوه بر موفقیت در فعالیت های فرهنگی و قرآنی در جنبه های دیگر زندگی شخصی خود از جمله تحصیلات،ورزش،شغل و فعالیت های اجتماعی از جایگاه قابل توجهی برخوردار هستند.
این برنامه با حضور نخبگان قرآنی سراسر کشور در ۲ بخش آقایان با اجرای محسن قره‌شیخلو و بانوان با اجرای خانم ها انصاری فر و انوری ،روزهای زوج  هر هفته ساعت ۲۱ و تکرار روزهای فرد ساعت ۱۵/۱۵تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.
خاطر نشان می شود «ستاره‌ها» به تهیه‌کنندگی محسن قره شیخ لو کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما می‌باشد که در فصل تابستان تقدیم مخاطبان قرآنی و معارفی تلویزیون می‌شود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار