رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تصویربرداری سریال «پای بست» به کارگردانی احمد کاوری در شرایطی آغاز شده است که این سریال پاییز امسال از شبکه سه سیما پخش می‌شود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، تصویربرداری سریال «پای بست» به کارگردانی احمد کاوری و نویسندگی سعید فرهادی این روزها در تهران ادامه دارد. تهیه کنندگی این […]

تصویربرداری سریال «پای بست» به کارگردانی احمد کاوری در شرایطی آغاز شده است که این سریال پاییز امسال از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، تصویربرداری سریال «پای بست» به کارگردانی احمد کاوری و نویسندگی سعید فرهادی این روزها در تهران ادامه دارد.

تهیه کنندگی این سریال را امیر پور وزیری به عهده دارد که پیش از این کارگردانی سریال «مینو» را در کارنامه کاری خود داشته است.

این سریال ۲۵ قسمتی پاییز امسال از شبکه سه سیما پخش می شود.

گفتنی است فیلم نامه این سریال چند سالی است که در باکس فیلم نامه سیما بوده است و قرار بود تا تهیه کننده دیگری این کار را تولید کند.

«پای بست» ملودرامی خانوادگی با درونمایه عاشقانه است که رازی از گذشته را فاش و داستان را دچار چالش می‌کند. همچنین به مسائل اجتماعی و دغدغه‌های امروزی در زمینه خرید و فروش مسکن و مشکلاتی که از آن ناشی می‌شود نیز می‌پردازد.

ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، نسیم ادبی، فریبا متخصص از بازیگران این سریال هستند و هنوز بازیگر جدیدی به این گروه اضافه نشده است.

زنده یاد سیروس گرجستانی نیز در این اثر حضور داشت که مشخص نیست ادامه نقش او چه خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار