رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

جنگ شبانه «شب فیروزه ای» در پنجمین  سفر خود بعد از شهر های  تبریز ، کرمان ، ایلام ، خراسان رضوی به استان مرکزی رفته است. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این برنامه با سفر به استان مرکزی از امشب (شنبه ۱۴ تیرماه ) ساعت ۲۲ از مجموعه تاریخی ارگ […]

جنگ شبانه «شب فیروزه ای» در پنجمین  سفر خود بعد از شهر های  تبریز ، کرمان ، ایلام ، خراسان رضوی به استان مرکزی رفته است.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این برنامه با سفر به استان مرکزی از امشب (شنبه ۱۴ تیرماه ) ساعت ۲۲ از مجموعه تاریخی ارگ میشیجان بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

” زهره حمیدی “بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون و “علیرضا روزگار “خواننده مهمانان امشب این برنامه خواهند بود.
بنا بر این گزارش، «شب فیروزه ای» دارای بخش های مختلفی همچون دعوت از هنرمندان و خوانندگان ، گزارش از مکان های دیدنی و گردشگری ، معرفی ظرفیت های اقتصادی ،میان برنامه، وله و …. است.
این برنامه در واقع زیست‌بوم فرهنگی، تاریخی و تفریحی کشور را به تصویر می‌کشد و به‌طور همزمان نگاهی هم به ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری این استان‌ها دارد.
«شب فیروزه‌ای» شنبه تا سه‎شنبه این هفته (۱۴ تا ۱۷ تیرماه  ) هر شب از ساعت۲۲ با اجرای مشترک  ابوالفضل آقاخانی و امید کریمی  از شبکه‌های پنج سیما و آفتاب پخش می‌شود.
برنامه ترکیبی «شب فیروزه ای» با تهیه کنندگی مشترک علی اکبر ذاکری و غلامرضا حیدری  کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که با همکاری سیمای استانها روی آنتن می رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار