رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سری جدید انیمیشن « خروس زیرک، روباه کلک» هر روز ساعت ۱۵ : ۱۰ صبح از شبکه امید پخش می شود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سری جدید پویانمایی « خروس زیرک، روباه کلک» از تولیدات مرکز پویانمایی صبا در ۱۳ قسمت ۱۵ دقیقه ای به تهیه کنندگی و کارگردانی […]

سری جدید انیمیشن « خروس زیرک، روباه کلک» هر روز ساعت ۱۵ : ۱۰ صبح از شبکه امید پخش می شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سری جدید پویانمایی « خروس زیرک، روباه کلک» از تولیدات مرکز پویانمایی صبا در ۱۳ قسمت ۱۵ دقیقه ای به تهیه کنندگی و کارگردانی میترا عبدی و علی صمیمی زاد با تکنیک کات اوت مهمان آنتن تابستانه شبکه امید شد.

پیش از این، سری اول و دوم این این مجموعه با ۴۶ قسمت سالهای قبل تولید و از شبکه های مختلف سیما پخش شده بود. سری سوم این مجموعه هم نوروز امسال با ۱۳ قسمت تولید و از شبکه امید و کودک به نمایش در آمد.

فیلم نامه «خروس زیرک، روباه کلک» بر اساس داستانهای پندآموز کهن ایرانی نوشته شده و با استفاده از بار نمایشی مجموعه‌ عظیم ادبیات کلاسیک ایران شکل گرفته است. در سری اول و دوم این مجموعه سعی شده بود علاوه بر جنبه سرگرمی برای مخاطب، بطور غیرمستقیم نکات اخلاقی و تربیتی نیز به مخاطب ارائه گردد، در سری سوم و چهارم، داستان با کمی تغییر علاوه بر جنبه سرگرمی بر مخاطبان، نکات اخلاقی، تربیتی، آداب و معاشرت، نگهداری از منابع طبیعی، استفاده درست از تکنولوژی، اهمیت مطالعه و علم آموزی مطرح گردید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار