رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

به نقل از ورایتی، پیکربندی و ساختار جدید جشنواره فیلم «ونیز» هماهنگ با اقدامات ایمنی ویروس کرونا  به طور رسمی رونمایی شد. جشنواره بین المللی فیلم «ونیز» از جزئیات کوجک تر کردن ساختار این رویداد و برگزاری آن در ماه سپتامبر خبر داد. به استثنای مشکلات بغرنج، جشنواره ونیز، که قرار است از ۲ تا ۱۲ […]

به نقل از ورایتی، پیکربندی و ساختار جدید جشنواره فیلم «ونیز» هماهنگ با اقدامات ایمنی ویروس کرونا  به طور رسمی رونمایی شد.

جشنواره بین المللی فیلم «ونیز» از جزئیات کوجک تر کردن ساختار این رویداد و برگزاری آن در ماه سپتامبر خبر داد.

به استثنای مشکلات بغرنج، جشنواره ونیز، که قرار است از ۲ تا ۱۲ سپتامبر برگزار شود، اولین رویداد بزرگ بین المللی فیلم خواهد بود که پس از بحران ویروس کرونا، به وصورت فیزیکی برگزار می شود، و هرچند که تا حدودی از برنامه ها و  گستردگی اش کاسته شده اما هنوز هم قابل توجه است.

« آلبرتو باربِرا» مدیر هنری جشنواره بین المللی فیلم «ونیز»، امروز سه شنبه اعلام کرد گرچه وی برای اجرای فاصله اجتماعی و سایر پروتکل های بهداشتی هفتاد و هفتمین دوره جشنواره را کوچک تر برگزار می کند اما هسته اصلی انتخاب رسمی این جشنواره، چه از نظر ساختار جشنواره و بخش رقابتی و همچنین تعداد عناوینی که در بخش های اصلی در «Lido» به نمایش در خواهد آمد، دست نخورده نگه داشته شده است.

این هسته شامل ۵۰ تا ۵۵ فیلم سینمایی خواهد بود که تقریباً ۲۰ فیلم در بخش اصلی مسابقه با نام «Venezia 77» روی پرده خواهند رفت. بقیه عناوین یا در بخش «Horizons»(افق ها) اختصاص داده شده، یا در بخش غیررقابتی(Lido’s Out of Competition) شرکت داده می شوند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار