رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

دبیر شورای صنفی نمایش بیان کرد اکران فیلم «آنجا همان ساعت» ساخته سیروس الوند که قرار بود چهارشنبه همین هفته اکران شود، با یک هفته تاخیر روی پرده سینماها می‌رود. مرتضی شایسته (دبیر شورای صنفی نمایش) درباره جلسه امروز شورای صنفی نمایش گفت: پیش از این قرار بود اکران فیلم «آنجا همان ساعت» ساخته سیروس […]

دبیر شورای صنفی نمایش بیان کرد اکران فیلم «آنجا همان ساعت» ساخته سیروس الوند که قرار بود چهارشنبه همین هفته اکران شود، با یک هفته تاخیر روی پرده سینماها می‌رود.

مرتضی شایسته (دبیر شورای صنفی نمایش) درباره جلسه امروز شورای صنفی نمایش گفت:

پیش از این قرار بود اکران فیلم «آنجا همان ساعت» ساخته سیروس الوند نیز از این چهارشنبه آغاز شود اما باتوجه به اینکه صاحبان این فیلم اعلام کرده‌اند که این اثر کارهایی دارد، از همین رو تصمیم بر این شد که یک هفته به این فیلم فرصت دهیم. به این ترتیب اکران این اثر از چهارشنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

شایسته همچنین درباره اینکه آیا فیلم دیگری جایگزین فیلم «پیشی‌میشی» ساخته حسین قناعت که چندی پیش از اکران انصراف داد نمی‌شود، بیان کرد: چند فیلم برای اکران اعلام آمادگی کرده‌اند که در جلسه هفته آینده شورا آن را بررسی کرده و در این باره تصمیم گیری می‌کنیم.

دبیر شورای صنفی نمایش همچنین در پاسخ به این پرسش که باتوجه به قانون نظام‌نامه اکران که فیلم‌های انصرافی را ۶ ماه از اکران محروم می‌کند، فیلم «پیشی میشی» نیز شامل این محرومیت می‌شود، اظهار داشت: باتوجه به شرایط خاص کنونی امیدواریم که این فیلم نیز شامل محرومیت نشود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار