رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «گسل» گفت: در حال حاضر که تصمیمی برای ساخت این سریال نداریم به این دلیل که تلویزیون در شرایط فعلی تمایلی به ساخت این سریال ندارد. «محسن چگینی» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «گسل» به کارگردانی علیرضا بذرافشان گفت: تولید و ساخت فصل دوم سریال «گسل» منتفی شد. وی ادامه داد: در […]

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «گسل» گفت: در حال حاضر که تصمیمی برای ساخت این سریال نداریم به این دلیل که تلویزیون در شرایط فعلی تمایلی به ساخت این سریال ندارد.

«محسن چگینی» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «گسل» به کارگردانی علیرضا بذرافشان گفت: تولید و ساخت فصل دوم سریال «گسل» منتفی شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر که تصمیمی برای ساخت این سریال نداریم به این دلیل که تلویزیون در شرایط فعلی تمایلی به ساخت این سریال ندارد.

این تهیه کننده همچنین درباره حضور در شبکه نمایش خانگی نیز عنوان داشت: طرح هایی داریم و صحبت هایی هم انجام شده است اما فعلا هیچ چیز به طور مشخص وجود ندارد که بخواهم درباره آن اطلاعاتی بدهم.

به گزارش فارس، سریال «گسل» به کارگردانی علیرضا بذرافشان داستان زندگی شخصی و کاری یک معاون وزیر بود که در ژانر کمدی به تولید و پخش رسید.

بیژن امکانیان، سام درخشانی،‌مهتاج نجومی، ستاره حسینی، محمد فیلی، سامان دارابی و … در این سریال بازی می کردند.

همچنین چگینی تا به حال تهیه کنندگی سریال های شمعدونی، پژمان، دزد و پلیس، ساختمان پزشکان، مسافران،‌چهارخونه، شب های برره، جایزه بزرگ، نقطه چین، پاورچین و … را برای تلویزیون به عهده داشته است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار