رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

با نزدیک شدن به مراحل فنی پایانی فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» به کارگردانی کریم لک‌زاده و بازی پگاه آهنگرانی، از پوستر این فیلم سینمایی رونمایی شد. فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» به کارگردانی کریم لک زاده و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که در حال حاضر مرحله اصلاح رنگ و نور است. این فیلم سینمایی که در […]

با نزدیک شدن به مراحل فنی پایانی فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» به کارگردانی کریم لک‌زاده و بازی پگاه آهنگرانی، از پوستر این فیلم سینمایی رونمایی شد.

فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» به کارگردانی کریم لک زاده و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که در حال حاضر مرحله اصلاح رنگ و نور است.

این فیلم سینمایی که در ژانر جاده ای ساخته شده؛ در شهرهای تهران، گیلان و اطراف مرز ارمنستان فیلمبرداری شده و با پایان مرحله صداگذاری توسط امین شریفی، هم اکنون مراحل پایانی فنی خود را برای اکران های داخلی و خارجی طی می کند.

همچنین طراحی پوستر این فیلم سینمایی را سعید فروتن بر عهده داشته که پیش از این پوستر فیلم های «کله سرخ»، «دختری در میان اتاق» و «ماچ سینمایی» را برای لک زاده طراحی کرده است.

در خلاصه داستان «شیرجه بزرگ» آمده است: مَرد و مریم برای یافتن گمشده شان همراه با سه جامانده از یک گروه سیرک، وارد سفری پر ماجرا در جاده ها می شوند..

پگاه آهنگرانی، پدرام شریفی، ساسان کاوه، حامد نجابت، علی سعدی،محمد رضاپور مقدم،زهرا ابراهیمی، اصلان شاه ابراهیمی، میثم دامن زه، بهزاد دورانی و نوشین کریمی بازیگران «شیرجه بزرگ» هستند.

سایر عوامل عبارتند از تهیه کننده: محمدرضا شفیعی، نویسنده و کارگردان: کریم لک زاده، دستیار اول کارگردان:مقداد محمدی نژاد، مدیر فیلمبرداری: پویان رنجبر، مدیرصدابرداری:هادی معنوی پور، مدیرتدارکات: امین زاهدمنش، طراح صحنه و لباس:کریم لک زاده، طراح گریم: کریم لک زاده، تدوین: پویان شعله ور، عکاس: محمد حسن زاده، مشاوره رسانه ای: زهرا دمزآبادی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار