رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

شبکه مستند امروز یکشنبه ۱۲ مرداد با پخش مستند «سینایی یک مورد ویژه» یاد خسرو سینایی کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و مستندساز سینمای ایران را گرامی می‌دارد. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما ، شبکه مستند امروز یکشنبه ۱۲ مرداد با پخش مستند «سینایی یک مورد ویژه» یاد خسرو سینایی کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و مستندساز […]

شبکه مستند امروز یکشنبه ۱۲ مرداد با پخش مستند «سینایی یک مورد ویژه» یاد خسرو سینایی کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و مستندساز سینمای ایران را گرامی می‌دارد.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما ، شبکه مستند امروز یکشنبه ۱۲ مرداد با پخش مستند «سینایی یک مورد ویژه» یاد خسرو سینایی کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و مستندساز سینمای ایران را گرامی می‌دارد.
«سینایی یک مورد ویژه» به کارگردانی عادل انیسی با موضوع زندگی هنری خسرو سینایی به مناسبت درگذشت این کارگردان در جدول پخش این شبکه قرارگرفته و امشب ساعت ۲۰:۳۰ پخش می‌شود.
خسرو سینایی کارگردان باسابقه کشور و مستندساز ۱۱ مرداد براثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت و امروز در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد. ازجمله آثار این هنرمند فقید می‌توان به «جزیره رنگین»، «کویر خون»، «مثل یک قصه»، «گفتگو با سایه»، «عروس آتش»، «کوچه پاییز»، «هیولای درون»، «زنده‌باد» و «تهران امروز» اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار