رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

دبیر شورای صنفی نمایش از اکران سه فیلم تازه در فضای وی‌اودی و سینماها خبر داد. مرتضی شایسته (دبیر شورای صنفی نمایش) درباره خروجی جلسه امروز شورا گفت: بر اساس جلسه امروز مقرر شد تا فیلم سینمایی «تا ابد» به تهیه‌کنندگی محمد نجفی‌زاده و کارگردانی امید امین نگارشی از چهارشنبه این هفته مصادف با ۱۵ مرداد […]

دبیر شورای صنفی نمایش از اکران سه فیلم تازه در فضای وی‌اودی و سینماها خبر داد.

مرتضی شایسته (دبیر شورای صنفی نمایش) درباره خروجی جلسه امروز شورا گفت: بر اساس جلسه امروز مقرر شد تا فیلم سینمایی «تا ابد» به تهیه‌کنندگی محمد نجفی‌زاده و کارگردانی امید امین نگارشی از چهارشنبه این هفته مصادف با ۱۵ مرداد ماه در گروه ایران روی پرده سینماها برود.

وی افزود: همچنین فیلم «قتل عمد» به کارگردانی سعید دولت‌خانی و تهیه‌کنندگی محمد احمدی نیز در گروه بهمن از چهارشنبه همین هفته مصادف با ۱۵ مرداد ماه در سینماها به نمایش در می‌آید.

شایسته در ادامه بیان کرد: از دیگر مصوبات امروز شورای صنفی نمایش، موافقت با اکران فیلم «لتیان» به کارگردانی علی تیموری و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی در سینمای آنلاین است.

دبیر شورای صنفی نمایش در پاسخ به اینکه آیا نظارتی روی قیمت‌گذاری بلیت سینمای آنلاین از طریق شورا صورت می‌گیرد، گفت: در حال بررسی این موضوع نیز هستیم و نتیجه آن را در هفته‌های آتی اعلام می‌کنیم.

در این فیلم که اواخر سال گذشته جلوی دوربین رفت امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، سارا بهرامی، حسن معجونی، ستاره پسیانی و علیرضا ثانی‌فر بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان فیلم «لتیان»‌ که نویسندگی آن برعهده اکتای براهنی بوده، آمده است: «لتیان یک سد است. سدی بر روابط انسانی، رودخانه‌های روابط پشت سدی ایستاده‌اند و راه بن بست است. یک نفر می‌خواهد این سد را بشکند اما خوب می‌داند که شکستن سد به این سادگی نیست. شهر خراب خواهد شد! تکلیف چیست؟»

امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، سارا بهرامی، حسن معجونی، ستاره پسیانی، علیرضا ثانی‌فر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار