رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

با انتشار گزارش مالی درآمد ترامپ در سال پیش معلوم شد او هنوز دارد از هالیوود پول خوبی کسب می‌کند. به نقل از ددلاین، با وجود به دست آوردن مقام ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶، دونالد ترامپ به طور مداوم مشغول کسب درآمد قابل توجه از هالیوود بوده است. گزارش مالی رییس‌جمهور که جمعه شب […]

با انتشار گزارش مالی درآمد ترامپ در سال پیش معلوم شد او هنوز دارد از هالیوود پول خوبی کسب می‌کند.

به نقل از ددلاین، با وجود به دست آوردن مقام ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶، دونالد ترامپ به طور مداوم مشغول کسب درآمد قابل توجه از هالیوود بوده است.

گزارش مالی رییس‌جمهور که جمعه شب منتشر شد، جریان‌های درآمدی مختلف او در سال ۲۰۱۹ را به تصویر کشید. با وجود اینکه این سند نشان می‌دهد که او بیشتر درآمدش را از املاک فراوانش از جمله اقامت‌گاه مارالاگو به دست می‌آورد اما همچنین آشکار می‌کند که او درآمدهای چشمگیری از هالیوود دارد.

با استناد به این گزارش، ترامپ در سال ۲۰۱۹ حدود ۱.۶ میلیون دلار در قالب سود تهیه از شرکت ترامپ پروداکشنز کسب کرده که تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی «کارآموز» و «کارآموز سلبریتی» بوده است. او همچنین هنوز از انجمن بازیگران و فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG-AFTRA) حقوق بازنشستگی دریافت می‌کند که سال گذشته معادل با ۸۶۵۰۰ دلار بود.

اما این‌ها تنها درآمدهای هالیوودی چهل‌وپنجمین رییس‌جمهور آمریکا نبود. ترامپ همچنین از چند پروژه بهره مالکانه دریافت کرده است. حق امتیاز دریافتی او برای کارش در فیلم سال ۱۹۹۴ «حقه‌بازهای کوچک» پنلوپه اسفریس بین ۲۰۱ تا هزار دلار بود. او همچنین برای پروژه‌های بدون نام استودیو برادران وارنر و انترتینمنت پارتنرز در همین حدود حقوق دریافت کرد.

برنامه «کارآموز» نام برنامه تلویزیونی واقع‌گرایانه (رئالیتی شو) است، که توسط مارک برنت ساخته، و به میزبانی املاک و مستغلات دونالد ترامپ ایجاد شد. ترامپ که اصل ثروتش را از خرید و فروش املاک به‌دست آورده، در هر قسمت از این برنامه یک «مصاحبه شغلی نهایی» با شرکت کنندگان انجام می‌داد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار