رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

گیتی قاسمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از حضور خود در ۲ پروژه شبکه نمایش خانگی خبر داد و درباره وضعیت این روزهای جامعه سخن گفت. گیتی قاسمی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر درباره فعالیت خود در این روزها عنوان کرد: با ۲ سریال شبکه نمایش خانگی قرارداد بسته‌ام که جزییات یکی از سریال‌ها که گروه […]

گیتی قاسمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از حضور خود در ۲ پروژه شبکه نمایش خانگی خبر داد و درباره وضعیت این روزهای جامعه سخن گفت.

گیتی قاسمی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر درباره فعالیت خود در این روزها عنوان کرد: با ۲ سریال شبکه نمایش خانگی قرارداد بسته‌ام که جزییات یکی از سریال‌ها که گروه حرفه‌ای دارد و در مرحله پیش تولید است به زودی اعلام می‌شود.

وی افزود: از آوردن نام یکی دیگر از مجموعه‌ها به دلیل آنکه هنوز اسم آن قطعی نشده است، معذورم و تنها می‌توانم بگویم فیلمنامه این کار به روز نوشته می‌شود و قرار است نقش متفاوتی را ایفا کنم.

بازیگر «کامیون» بیان کرد: همچنین احتمال دارد در یک تله فیلم به کارگردانی دانش اقباشاوی نیز حضور داشته باشم.

قاسمی با اشاره به اینکه با وجود پیشنهادهای بازی در تلویزیون فعلا قصد ندارد در این رسانه بازی کند، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین دلایلم این است که تلویزیون در پرداخت دستمزدها بسیار بد حساب است. سانسور از دیگر دلایل من برای همکاری نکردن با تلویزیون است.

بازیگر «سال‌های دور از خانه» درباره این سانسور توضیح داد: برای تلویزیون یک مینی سریال با نام «نامه آخر» به کارگردانی دانش اقباشاوی را کار کرده بودم و نقش مادر شهیدی را ایفا می کردم که بسیار برایم جذاب بود. یکی از بهترین سکانس‌های این سریال آن سکانسی بود که من بعد از شنیدن خبر شهادت فرزندم به طرف چشمه‌ای می‌دویدم و خود را داخل آب می‌انداختم و جیغ می‌زدم. در بازپخش دوم یا سوم کار، این سکانس حذف شد.

قاسمی تاکید کرد: از حذف این سکانس بسیار ناراحت شدم. اگر قرار باشد سکانسی از داستانی که محوریت شهادت دارد و برای خود من ارزشمند است، حذف شود ترجیح می‌دهم برای تلویزیون کار نکنم چراکه سکانس‌های ارزشی را هم حذف می‌کنند. نمی‌دانم در آینده چه پیش می‌آید اما فعلا تصمیم گرفته‌ام فعالیتی در این رسانه نداشته باشم.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد بازی در تئاتر نیز داشته است، مطرح کرد: به دلیل شرایطی که ویروس کرونا به وجود آورده است، پیشنهاد بازی در تئاتر را رد کردم.

بازیگر «چک برگشتی» درباره کار در شرایط این روزها که ویروس کرونا گسترش پیدا کرده است، اظهار کرد: در شرایط این روزها یا نباید کار کنیم یا اگر کار می‌کنیم باید احتمال گرفتن کرونا را نیز در نظر بگیریم. به نظر من تئاتر را که اصلا نباید کار کرد چراکه نمی‌توان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد. همچنین انرژی تئاتر به مخاطب بازمی‌گردد و اینکه مخاطب یک صندلی در میان بنشیند اصلا معنی ندارد.

قاسمی افزود: اگر نخواهیم سریال و فیلم سینمایی هم کار کنیم باید از کجا خرج زندگی خود را تامین کنیم بنابراین چاره‌ای نیست.

وی تاکید کرد: همچنین صحبت کردن از اینکه باید برای صنف بازیگران چه تدابیری در این شرایط اندیشیده شود، فایده‌ای ندارد. ما بسیار درباره این قضیه صحبت کرده‌ایم. ستاد مبارزه با کرونا در خانه سینما که تشکیل شد بسیار درباره این قضیه صحبت کرد و در نهایت هم آن قدر به حرف آن‌ها اهمیت ندادند تا این ستاد منحل شد.

بازیگر «روزهای بهتر» در پایان مطرح کرد: باز هم می‌گویم کسانی که در راس امور هستند باید برای کسانی که از راه هنر امرار معاش می‌کنند فکری بکنند که متاسفانه نکرده و نمی‌کنند. همچنین آن‌ها درکی از این مساله ندارند که آدم‌ها دغدغه تامین معاش و اجاره خانه دارند بنابراین افراد بین گرسنه ماندن و کار کردن در بیرون از خانه، کار کردن را انتخاب می‌کنند. هرچه قدر هم بگوییم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سرکار می‌رویم اما آن قدر اوضاع وحشتناک است که به سختی می‌توان از این قضیه مصون ماند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار