رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

طراح صحنه و لباس فیلم «بچه‌ای با جوراب قرمز» می‌گوید باید فرهنگ‌سازی کرد و به کمک چنین فیلم‌هایی مخاطب را آگاه ساخت. به گزارش سینماخانه و به نقل از گروه سینماهای هنر و تجربه؛ علی نصیری‌نیا طراح صحنه و لباس در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره فیلم «بچه‌ای با جوراب قرمز»ساخته خداداد جلالی، عنوان کرد:«این فیلم […]

طراح صحنه و لباس فیلم «بچه‌ای با جوراب قرمز» می‌گوید باید فرهنگ‌سازی کرد و به کمک چنین فیلم‌هایی مخاطب را آگاه ساخت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از گروه سینماهای هنر و تجربه؛ علی نصیری‌نیا طراح صحنه و لباس در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره فیلم «بچه‌ای با جوراب قرمز»ساخته خداداد جلالی، عنوان کرد:«این فیلم مشکلات مهاجران افغان را روایت می‌کند و بخشی از این فیلم مشکل خیلی از آن‌ها را با فرزند دختر نشان می‌دهد و این واقعاً غم‌انگیز است که فرزند دختر خود را نادیده می‌گیرند».

این طراح صحنه با اشاره به اینکه خداداد جلالی با نگاهی متفاوت به مشکلات مهاجرت پرداخته است، توضیح داد: «متأسفانه معضلاتی که در این فیلم می‌بینیم واقعی است و هنوز هم کسانی هستند که فرزند خود را به خاطر این‌که پسر نیست رها می‌کنند ولی در این فیلم عشق مادر به فرزند را می‌بینیم که از زندگی خود به خاطر فرزندش می‌گذرد.خوشبختانه در کشور و مذهب ما فرزند دختر و پسر فرقی با هم ندارند. در این فیلم فرار یک مادر را به خاطر فرزندش می‌بینیم که این فرار اتفاقات زیادی را رقم می‌زند».

این طراح لباس در پایان گفت: «کار این فیلم به لحاظ اجرایی واقعا سخت و طاقت‌فرسا بود زیرا مجبور بودیم در کوره‌های آجرپزی فیلم‌برداری کنیم ولی نتیجه کار با وجود سختی‌ها خوب بود. اگر به مفهوم این فیلم توجه کنیم متوجه تأثیرگذاری آن می‌شویم. همچنین باید فرهنگ‌سازی کنیم و به کمک فیلم‌هایی مانند “«بچه‌ای با جوراب قرمز» مخاطب را آگاه کنیم».

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار