رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

به گزارش سینماخانه؛ هم زمان با پایان پیش تولید سریال نمایش خانگی «گیسو» به تهیه کنندگی هومن کبیری و کارگردانی منوچهر هادی فیلمبرداری این پروژه جمعه در تهران آغاز خواهد شد. با پایان پیش تولید و مشخص شدن بازیگران و اعلام حضور سانیا سالاری و یک بازیگر ایتالیایی؛ فیلمبرداری سریال نمایش خانگی «گیسو» صبح جمعه […]

به گزارش سینماخانه؛ هم زمان با پایان پیش تولید سریال نمایش خانگی «گیسو» به تهیه کنندگی هومن کبیری و کارگردانی منوچهر هادی فیلمبرداری این پروژه جمعه در تهران آغاز خواهد شد.

با پایان پیش تولید و مشخص شدن بازیگران و اعلام حضور سانیا سالاری و یک بازیگر ایتالیایی؛ فیلمبرداری سریال نمایش خانگی «گیسو» صبح جمعه در تهران آغاز خواهد شد.

پیش از این حضور هانیه توسلی، حضور رضا گلزار، هومن سیدی، حسین یاری و ساره بیات در این سریال قطعی شده بود. «گیسو» جزو آثار پربازیگر تولیدات شبکه نمایش خانگی محسوب می شود.
«گیسو» درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی است و برخی بازیگران مطرح در کنار بازیگران جدید در این سریال حضور خواهند داشت. این سریال پیش تولید مفصل‌تر و طولانی‌تری داشته و فیلمبرداری آن طی چند روز آینده آغاز می‌شود.

سینماخانه/ ا.ش شهابی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار