رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
اکران ویژه شنبه ۱۸ مرداد در پردیس چارسو

با خرید هر بلیت «یلدا» در پرداخت دیه دو زندانی سهیم شوید

اکران ویژه «یلدا» با حضور عوامل فیلم و جمعی از هنرمندان تئاتر و سینما برگزار می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از گروه سینماهای هنر و تجربه؛ فیلم سینمایی «یلدا» نوشته و کارگردانی مسعود بخشی و تهیه‌کنندگی علی مصفا شنبه ۱۸ مرداد ساعت ۱۷ در پردیس چارسو با حضور هنرمندان تئاتر و سینما به […]

اکران ویژه «یلدا» با حضور عوامل فیلم و جمعی از هنرمندان تئاتر و سینما برگزار می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از گروه سینماهای هنر و تجربه؛ فیلم سینمایی «یلدا» نوشته و کارگردانی مسعود بخشی و تهیه‌کنندگی علی مصفا شنبه ۱۸ مرداد ساعت ۱۷ در پردیس چارسو با حضور هنرمندان تئاتر و سینما به نمایش درمی‌آید.

به گزارش روابط عمومی فیلم،«یلدا» موضوعی انسانی و نگاهی تازه به بخشش دارد و تمامی درآمد این فیلم از اکران سینمایی ایران، برای تامین دیه دو زندانی که سال‌هاست برای قتل غیرعمد در زندان هستند، اختصاص پیدا می‌کند. بنابراین با خرید بلیت از سامانه‌های رسمی فروش بلیت سینما و یا خرید حضوری از گیشه، در تامین دیه آن‌ها همراه شوید.

«یلدا» تنها تولید مشترک جدی سینمای ایران در سال‌های اخیر است که پس از کسب جایزه بزرگ داوران مهمترین جشنواره مستقل آمریکا یعنی ساندنس، نامزدی خرس بلورین بخش نسل هفتادمین جشنواره جهانی برلین و دریافت جایزه بهترین فیلم‌نامه جشنواره جهانی صوفیه، تا کنون در ده‌ها جشنواره معتبر انتخاب شده و ۲۵ کشور جهان حقوق پخش سینمایی آن را از شرکت پیرامید اینترنشنال فروشنده و پخش کننده جهانی فیلم تهیه کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار