رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تاریخ و نحوه برگزاری «دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر زندگی» اعلام شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر زندگی، سیدمحمدرضا حسینی، دبیر دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر زندگی با بیان اینکه تمامى اقدامات و تولیدمحتواى لازم به منظور برگزارى هرچه باشکوه تر جشنواره انجام […]

تاریخ و نحوه برگزاری «دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر زندگی» اعلام شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر زندگی، سیدمحمدرضا حسینی، دبیر دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر زندگی با بیان اینکه تمامى اقدامات و تولیدمحتواى لازم به منظور برگزارى هرچه باشکوه تر جشنواره انجام شده است، بیان کرد: باتوجه به شرایط کنونی و به دلیل بروز و ظهور ویروس کرونا این دور از جشنواره به صورت مجازی برگزار خوهد شد.

وی با اشاره به تاریخ برگزاری این دور از جشنواره بیان کرد: «دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر زندگی» از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ مرداد به صورت مجازی و شبکه های آپارات و اینستاگرام میزبان فیلمسازان، کارگردانان و عوامل فیلم های منتخب خواهد بود.
حسینی همچنین افزود: تمامی کارگردانان و عوامل فیلم های منتخب دومین جشنواره فیلم کوتاه تدبیر زندگی می توانند از طریق آدرس های festivaltadbir2 (در اینستا گرام) و https://www.aparat.com/festivaltadbir2 (در آپارات) جدول زمان بندی اکران فیلم ها و اختتامیه جشنواره را دنبال نمایند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار