رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم«جزیره رنگین» آخرین ساخته زنده‌یاد خسرو سینایی در سینما فرهنگ به نمایش در می‌آید. به گزارش سینماخانه و به نقل از گروه سینماهای هنر و تجربه؛ موسسه هنروتجربه به منظور پاسداشت نام و یاد هنرمند گرانقدر سینمای ایران خسرو سینایی، آخرین ساخته این کارگردان «جزیره رنگین» را که سال ۱۳۹۳ در سینماهای هنروتجربه به نمایش […]

فیلم«جزیره رنگین» آخرین ساخته زنده‌یاد خسرو سینایی در سینما فرهنگ به نمایش در می‌آید.

به گزارش سینماخانه و به نقل از گروه سینماهای هنر و تجربه؛ موسسه هنروتجربه به منظور پاسداشت نام و یاد هنرمند گرانقدر سینمای ایران خسرو سینایی، آخرین ساخته این کارگردان «جزیره رنگین» را که سال ۱۳۹۳ در سینماهای هنروتجربه به نمایش در آمد، اکران مجدد می‌کند.این فیلم یکشنبه ۱۹ مرداد ساعت ۲۰ در سینما فرهنگ به نمایش درمی‌آید.

داستان فیلم «جزیره رنگین» اقتباسی آزاد است از فعالیت دکتر احمد نادعلیان در جزیره هرمز. او یک – هنرمند محیطی- است چند سال پیش به آن جزیره رفت، بیغوله‌ای ویران را خرید و آن را به موزه‌ای برای نمایش آثار هنری بومی مردم جزیره تبدیل کرد. علاوه بر این طی کارگاهی به اهالی علاقه‌مند جزیره آموخت که چگونه می‌توانند با بهره‌گیری از خاک‌های رنگارنگ جزیره نقاشی کنند و آثار خود را برای فروش به گردشگران ایرانی و خارجی ارائه دهند.در این فیلم مهدی احمدی، طیبه دهقان منشادی، نرگس هرمزی،مصطفی شب تاری، عبدالرسول دریا پیما،محمد سلامتی ایفای نقش کرده‌اند.

خسرو سینایی در مراسم رونمایی «جزیره رنگین»، این فیلم را یکی از شادترین فیلم‌هایی توصیف کرد که در طول ۴۸ سال فیلم‌سازی خود ساخته است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار