رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه تلویزیونی «نوسان» با موضوع بررسی موضوعات اقتصادی روز جمعه‌ها از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد. رویا جدیدی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «نوسان» گفت: آموزش، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی سه ضلع مثلثی است که هر زاویه آن نگاه‌ها را به سمت و سوی یک رویداد منحصر به فرد تلویزیونی سوق می‌دهد. وی افزود: از دیرباز رسالت رسانه […]

برنامه تلویزیونی «نوسان» با موضوع بررسی موضوعات اقتصادی روز جمعه‌ها از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

رویا جدیدی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «نوسان» گفت: آموزش، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی سه ضلع مثلثی است که هر زاویه آن نگاه‌ها را به سمت و سوی یک رویداد منحصر به فرد تلویزیونی سوق می‌دهد.

وی افزود: از دیرباز رسالت رسانه تنویر افکار در همه ابعاد زندگی مردم بوده است و اکنون شاید بورس نقطه عطف این رسالت را به اصحاب رسانه گوشزد می‌کند.

جدیدی در ادامه هدایت هوشمند جریان بازار به دور از سوگیری‌های شخصی و سازمانی و جلوگیری از ورود ناواردان در دامهای شیادان و سوءاستفاده‌کنندگان تحت عنوان سیگنال دهی  را از مهم‌ترین دغدغه‌های اتاق فکر این برنامه برشمرد و افزود: تلاش ما حضوری آگاهانه و مدیریتی هدفمند در عرصه سرمایه‌گذاری و ریسک بوده و جامعه هدف ما همه افرادی‌اند که کدبورسی دریافت کرده یا می‌کنند.

وی در ادامه به بخش‌های مختلف برنامه اشاره کرد و افزود: تنوع موضوعی و پرداختن از زوایای متنوع به همه مفاهیم و عرصه‌های دخیل در بازار سرمایه سبب شد در قالب مجله و با بیانی سلیس از دل خانواده به تماشای این رخداد بنشینیم، بهره‌گیری از همه پتانسیل‌های رسانه و ایجاد جذابیت‌های بصری در جهت جذب حداکثری مخاطب از اهداف اتاق فکر این مجموعه است که با تعبیه بخش‌های اینفوگراف،کلاس درس،گزارش مردمی،گفت‌و‌گوی ویژه عملی شد.

«نوسان» به تهیه‌کنندگی رویا جدیدی کارگردانی سعید نقیبی و اجرای علی پاکزاد جمعه‌ها رأس ساعت ۲۰ از شبکه ۵ سیما پخش خواهد شد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار