رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «یلدا» به کارگردانی مسعود بخشی که این روزها در سینماهای هنر و تجربه درحال اکران است، ازششم شهریورماه با دوبله آلمانی در آلمان اکران می‌شود. به گزارش روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی «یلدا» سومین ساخته بلند مسعود بخشی به تهیه کنندگی علی مصفا ازششم  شهریورماه با دوبله آلمانی در سراسر آلمان اکران می‌شود.کمپانی […]

فیلم سینمایی «یلدا» به کارگردانی مسعود بخشی که این روزها در سینماهای هنر و تجربه درحال اکران است، ازششم شهریورماه با دوبله آلمانی در آلمان اکران می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی «یلدا» سومین ساخته بلند مسعود بخشی به تهیه کنندگی علی مصفا ازششم  شهریورماه با دوبله آلمانی در سراسر آلمان اکران می‌شود.کمپانی لیتل‌دریم پخش‌کننده «یلدا» در آلمان، ضمن ارایه آنونس آلمانی، بنا به تقاضای سالن ها نسخه زیرنویس یا دوبله «یلدا» را اکران خواهد کرد. «یلدا» از ششم شهریور در آلمان، از ٢۶ شهریور در لوکزامبورگ، از ٣١ شهریور در اتریش، از چهارم مهر در سوییس و از ۱۶ مهر در فرانسه روی پرده خواهد رفت.

«یلدا» تنها تولید مشترک جدی سینمای ایران در سال‌های اخیر و محصول شش کشور است. حقوق پخش سینمایی این فیلم توسط فروشنده و پخش‌کننده بین المللی کمپانی «پیرامید اینترنشنال» که توسط لویی مال فیلمساز فقید موج نو پایه گذاری شده تاکنون به ۲۵ کشور جهان واگذار شده است.

«یلدا»، منتخب هفتادمین جشنواره جهانی برلین، برنده جایزه بزرگ داوران جشنواره ساندنس آمریکا در سال ۲۰۲۰ و برنده جایزه بهترین فیلم نامه جشنواره صوفیه هم اکنون در سینماهای هنروتجربه در حال اکران است و تمامی درآمد آن از اکران سینمایی داخل کشور برای نجات جان دو زندانی محکوم به اعدام پرداخت خواهد شد.

داستان این فیلم در مورد مریم کمیجانی، زن جوانی است که به دلیل قتل شوهرش به مرگ محکوم شده است. او در شب یلدا به استودیوی یک برنامه زنده تلویزیونی آورده شده است تا از طرف تنها فرزند مقتول یعنی مونا ضیا بخشیده شود اما مجموعه اتفاقات در صحنه و پشت صحنه این برنامه هر دو زن جوان را در چالشی جدی برای تصمیم‌گیری قرار می‌دهد. بهناز جعفری، صدف عسگری، بابک کریمی، آرمان درویش، فرشته حسینی، فقیهه سلطانی، فروغ قجابگلو، زکیه بهبهانی، رامونا شاه، ساغر صباحی، حسن جودکی، محمد ساربان، کمال هاشمی، ولی الله ریگی، فرهاد فداکار، لیلا شفاعی مهر، محمود ذوالفقاری، نسا افرنگه، مریم خداوردی، بنفشه غفاری، بهنام داوری، سارا والیانی، بهرام افشار و با حضور فرشته صدرعرفایی بازیگران فیلم هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار