رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم «من زن تو هستم» به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره بنیاد فیلم آمریکا انتخاب شد. به نقل از ورایتی، فیلم درام جنایی «من زن تو هستم» با بازی ریچل بروزناهان به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره بنیاد فیلم آمریکا (AFI) انتخاب شد. این جشنواره سی و چهارمین دوره خود را به صورت مجازی از ۱۵ تا […]

فیلم «من زن تو هستم» به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره بنیاد فیلم آمریکا انتخاب شد.

به نقل از ورایتی، فیلم درام جنایی «من زن تو هستم» با بازی ریچل بروزناهان به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره بنیاد فیلم آمریکا (AFI) انتخاب شد. این جشنواره سی و چهارمین دوره خود را به صورت مجازی از ۱۵ تا ۲۲ اکتبر پشت سر می‌گذارد.

فیلم سینمایی «من زن تو هستم» که توسط جولیا هارت کارگردانی شده و خودش نیز به همراه جوردن هورویتز نویسنده آن بوده است، داستانی در دهه هفتاد میلادی را به تصویر می‌کشد. داستان فیلم از این قرار است که زنی بعد از آنکه شوهرش به شرکای تجاری خود خیانت می‌کند، مجبور می‌شود فرار و به همراه فرزند خود سفر خطرناکی را آغاز کند. مارشا استیفان بلیک، آرینزه کین، فرانکی فاسیون و بیل هک دیگر بازیگران این فیلم هستند.

کارگردان هنری جشنواره بنیاد فیلم آمریکا درباره این فیلم گفت: بیش از هر زمان دیگری لازم است که جشنواره‌های فیلم پلتفرم و محلی را برای مخاطبان ایجاد کنند تا فیلم‌های مهم و خوب را کشف کنند و فیلم «من زن تو هستم» یک روایت داستانی سینمایی در بهترین نوع خود است.

جشنواره AFI دوره گذشته با فیلم «ملکه و سلیم» به کارگردانی ملینا متسوکس کار خود را آغاز کرده بود و با فیلم سینمایی «داستان ازدواج» که نامزد بهترین فیلم اسکار شد به کار خود پایان داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار