رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

با وجود گذشت ۱۷ ماه از آغاز تصویربرداری مجموعه نمایش خانگی «قورباغه»، هنوز خبری از توزیع این سریال نیست. با وجودی که مدت‌هاست اخباری از توزیع قریب‌الوقوع مجموعه نمایش خانگی «قورباغه» به گوش می‌رسد، اما این سریال همچنان به مرحله انتشار نرسیده آنهم در حالی که حدود ۱۰ ماه پیش تریلری ۲ دقیقه‌ای از این […]

با وجود گذشت ۱۷ ماه از آغاز تصویربرداری مجموعه نمایش خانگی «قورباغه»، هنوز خبری از توزیع این سریال نیست.

با وجودی که مدت‌هاست اخباری از توزیع قریب‌الوقوع مجموعه نمایش خانگی «قورباغه» به گوش می‌رسد، اما این سریال همچنان به مرحله انتشار نرسیده آنهم در حالی که حدود ۱۰ ماه پیش تریلری ۲ دقیقه‌ای از این مجموعه منتشر شده بود.

تصویربرداری سریال ۱۵ قسمتی «قورباغه» که اردیبهشت ماه ۹۸ آغاز شده بود با وجود توقفی در ابتدای شیوع کرونا، در تیرماه ۹۹ به پایان رسید. پیش از شیوع کرونا، بهار ۹۹ موعد توزیع این مجموعه عنوان شده بود که با توجه به تعطیلی کمتر از ۳ ماهه تصویربرداری «قورباغه»، به نظر می‌رسید تا پایان تابستان امسال، توزیع این مجموعه آغاز شود.

چندین ماه است که تبلیغات نخستین سریال هومن سیدی، با قید «به زودی» در صفحات مجازی سازندگان و صفحه رسمی سریال انجام می‌شود ولی مشخص نیست دلیل تاخیر در توزیع مجموعه نمایش خانگی «قورباغه» چیست و تاکنون اطلاع‌رسانی رسمی از سوی سازندگان مجموعه انجام نشده است.

پیشتر به نظر می‌رسید «قورباغه» به عنوان جایگزینی برای مجموعه پربیننده «هم‌گناه» در نظر گرفته شده تا از تراکم سریال‌های پربیننده در پلتفرم‌ها پیشگیری شود ولی این اتفاق نیفتاد و حالا با پایان یافتن «هم‌گناه» و همچنین «دل»، روزهای خلوتی در انتظار شبکه نمایش خانگی است.

هم‌اکنون «آقازاده» تنها سریال پربیننده نمایش خانگی است و «موچین» به دلیل کیفیت پایین و همچنین توزیع نشدن در دو پلتفرم اصلی، در جذب مخاطب گسترده ناکام بوده است.

حضور کنجکاوی‌برانگیز مهران غفوریان

مجموعه نمایش خانگی «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی، با حضور چهره‌هایی چون نوید محمدزاده، صابر ابر و سحر دولتشاهی از شانس بالایی برای موفقیت در پلتفرم‌های آنلاین برخوردار است. فرشته حسینی، آناهیتا افشار و مهران غفوریان دیگر چهره‌های شناخته‌شده این مجموعه هستند که در کنار بازیگران جوان، به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

نکته جالب توجه این که با وجود انتشار شماری عکس و یک تریلر از صحنه و پشت صحنه مجموعه «قورباغه»، هیچ تصویری از مهران غفوریان و آناهیتا افشار در این سریال منتشر نشده است. حضور مهران غفوریان در سریالی به کارگردانی هومن سیدی و همبازی شدن با نوید محمدزاده، اتفاقی جالب توجه و کنجکاوی‌برانگیز شمرده می‌شود. از جزئیات نقش و گریم وی در «قورباغه»، اطلاعاتی منتشر نشده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار