رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

در دو قسمت جدید مسابقه تلویزیونی «میدون» ۶ کارآفرین، تولیدات جدید و نوآورانه ایرانی را به داوران و مخاطبان این برنامه معرفی می کنند. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، قسمت های هجدهم و نوزدهم مسابقه تلویزیونی «میدون» امروز چهارشنبه ۲ و جمعه ۴ مهر ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما […]

در دو قسمت جدید مسابقه تلویزیونی «میدون» ۶ کارآفرین، تولیدات جدید و نوآورانه ایرانی را به داوران و مخاطبان این برنامه معرفی می کنند.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، قسمت های هجدهم و نوزدهم مسابقه تلویزیونی «میدون» امروز چهارشنبه ۲ و جمعه ۴ مهر ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.
در قسمت هجدهم این برنامه سه کسب و کار مختلف به روی صحنه می‌آید و برای صعود به مرحله بعدی این مسابقه به رقابت می‌پردازند. عطری ثابت کارآفرینی است که با کسب و کار پرورش شتر در این قسمت از «میدون» حاضر می شود. این کا‌رآفرین ۶۴ ساله به همراه خانواده خود این کسب و کار را راه اندازی کرده است.
احسان احمدی صندلی کودکی را طراحی کرده است که شست و شوی کودک را برای تعویض پوشک آسان کرده است و طرح دوم قسمت هجدهم را ارائه می کند.
محمود وفا نیز در اجرای سوم قسمت هجدهم به صحنه میدون می‌آید. تولید دستگاه سرمایش و گرمایش شیر آب کسب و کار او است.
همچنین در قسمت نوزدهم آرمان فرح‌بخش با کسب و کار زنبورداری مدرن، میلاد وکیلی با کسب و کار تولید ابزارآلات ایرانی صنعتی و جواد سویزی با کسب و کار تولید پد پولیش برای مصارف خانگی و صنعتی  در رقابت «میدون» شرکت می کنند.
مسابقه تلویزیونی «میدون» به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی کاری از گروه شبکه سه سیماست.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار