رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

مانی نوری، کارگردان فیلم «زنونه» که این روزها در فضای مجازی و وی.او.دی‌ها به نمایش درآمده است، می‌گوید فعالیت‌های بازیگری‌اش در کودکی (سریال «زی زی گولو») و همکاری با مرضیه برومند، منجر به سهل‌گیری دیگران بر او و کارش نشده است. این کارگردان جوان تاکید می‌کند: «مرور مسیری که برای فیلمساز شدن پشت سر گذاشته‌ام، […]

مانی نوری، کارگردان فیلم «زنونه» که این روزها در فضای مجازی و وی.او.دی‌ها به نمایش درآمده است، می‌گوید فعالیت‌های بازیگری‌اش در کودکی (سریال «زی زی گولو») و همکاری با مرضیه برومند، منجر به سهل‌گیری دیگران بر او و کارش نشده است. این کارگردان جوان تاکید می‌کند: «مرور مسیری که برای فیلمساز شدن پشت سر گذاشته‌ام، به خوبی گویای راه سختی است که بدون هیچ میان‌بری طی کرده‌ام.»

فیلم «زنونه» ساخته مانی نوری به‌تازگی به صورت آنلاین اکران شده است. «زنونه»، فیلمی دغدغه‌مند است که تصویر ما از مانی نوری به عنوان بازیگر کودک و نوجوان محبوب در سریال‌های «تا به تا» و «خانه ما» را به کارگردان نسل جدید سینمای مستقل بدل می‌کند. اکنون نظرات مثبت و تعداد مخاطبان نشان می‌دهد که اکران این فیلم بدون تبلیغات و خبر رسانی گسترده در رسانه‌های فیلیمو و یوتیوب تاکنون موفق بوده است. مانی نوری در ۱۶ سالگی برای تحصیل از ایران به مونترال مهاجرت کرد و در رشته هنر و ادبیات با تخصص سینما فارغ‌التحصیل شد. او بعد از هشت سال به ایران بازگشت، بازگشتی که به گفته او چهره دیگری از وطن را پیش روی خود دید. این کارگردان از سال ۹۴ تا ۹۷ دو فیلم سینمایی ساخته که امروز شاهد اکران دومین ساخته او هستیم.

«زنونه» جزئیات حضور زنان در فعل رفتن و نقش موثر زن در تحولات زندگی، از جمله مهاجرت را یاد آور می‌شود. نوری در هر دو اثر، سختی‌های پیش و پس از مهاجرت را به تصویر می‌کشد و در «عباس!عباس! بچه‌ها قیچی شدند» به عنوان اولین ساخته خود، به چالش‌های مهاجران پس از بازگشت‌شان به وطن اشاره‌ای داشته است. این فیلم بنا به دلایل ناگفته تاکنون امکان نمایش پیدا نکرده است. اکران آنلاین فیلم «زنونه» بهانه‌ای برای گفت‌وگو با مانی نوری و بررسی شروع فعالیت‌های او در عرصه کارگردانی سینما است.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار