رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

کیوان علیمحمدی درباره آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» توضیح داد. کیوان علیمحمدی کارگردان سینما، درباره آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» گفت: منتظر دریافت پروانه نمایش این فیلم هستیم و پس از آن برای اکرانش برنامه ریزی می‌کنیم. او با اشاره به اینکه در شرایط فعلی این فیلم را اکران […]

کیوان علیمحمدی درباره آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» توضیح داد.

کیوان علیمحمدی کارگردان سینما، درباره آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» گفت: منتظر دریافت پروانه نمایش این فیلم هستیم و پس از آن برای اکرانش برنامه ریزی می‌کنیم.

او با اشاره به اینکه در شرایط فعلی این فیلم را اکران عمومی نمی‌کند، عنوان کرد: شرایط فعلی مناسب اکران نیست. بنابراین برای اکران این فیلم منتظر زمان مناسب می‌مانیم. به اکران آنلاین هم فکر نمی‌کنیم.

فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» به کارگردانی کیوان علیمحمدی و علی اکبر حیدری و تهیه کنندگی کیوان علیمحمدی و محمدرضا مصباح است.

حامد کمیلی، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، فرخ نعمتی، سیاوش مفیدی و رویا میرعلمی با حضور حمیدرضا پگاه، علی اوجی با یاری افشین هاشمی و هنرمندی هدیه تهرانی و جمشید مشایخی در این اثر نقش آفرینی می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

داود تعمیرکار آپارات سینما که دلباخته سینمای فیلم فارسی است، پس از انقلاب عاشق دختری می‌شود که پدر او مخالف سرسخت سینماست و …

این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار