رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

برنامه “نقدسینما” این هفته با یک پرونده جدید و گفتگوی ویژه با موضوع سینمای دفاع مقدس روی آنتن می رود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه نقد سینما با هدف بررسی و تحلیل سینمایی”آبادان ۱۱۶۰″ در آستانه چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس جمعه ساعت ۲۲ تماشایی می شود. در […]

برنامه “نقدسینما” این هفته با یک پرونده جدید و گفتگوی ویژه با موضوع سینمای دفاع مقدس روی آنتن می رود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه نقد سینما با هدف بررسی و تحلیل سینمایی”آبادان ۱۱۶۰″ در آستانه چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس جمعه ساعت ۲۲ تماشایی می شود.

در بخش ابتدایی نقد سینما، امیر رضا مافی به بهانه اکران فیلم سینمایی”آبادان ۱۱۶۰″ میزبان آرش خوشخو “منتقد سینما” و دکتر مینو خانی “استاد دانشگاه و منتقد” است تا آن را واکاوی و تحلیل نمایند.
گفتگوی ویژه این قسمت از «نقد سینما» با حضور چهره های شناخته شده سینمای دفاع مقدس تماشایی می شود. سید جواد هاشمی “بازیگر و کارگردان”، علیرضا اسحاقی “نویسنده و بازیگر سینمای دفاع مقدس” و روح الله برادری “تهیه کننده” در این گفتگو حضور دارند تا ضمن مرور آثار سینمای دفاع مقدس و ارزیابی آن، عملکرد و اوضاع فعلی سینمای دفاع مقدس را نیز بررسی و تشریح نمایند.
در بخش بعدی بهروز افخمی در ادامه مباحث تخصصی، به مناسبت هفته دفاع مقدس خاطرات حرفه ای و تجربیات خود را از دوران دفاع مقدس تبیین می کند و سینمای دفاع مقدس را با برخی آثار جنگی سینمای بین الملل مقایسه خواهد کرد.
گفتگو با مجتبی فرآورده “سخنگوی اتحادیه تهیه کنندگان سینما” بخشی دیگر از برنامه نقد سینما است. در این قسمت از برنامه موضوعات مرتبط با اتحادیه تهیه کنندگان و سینما گران نیز بیان خواهد شد و مخاطبان می توانند با شماره ۱۰۰۰۰۵۱۶ با ما در ارتباط باشند.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار