رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم مستند «باد» ساخته‌ حمید جعفری در روز دوشنبه ۲۸ سپتامبر برابر با ۷ مهرماه در جشنواره جهانی مذهب امروز در ایتالیا به نمایش درمی‌آید. این جشنواره از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ سپتامبر برابر با ۲ تا ۹ مهرماه در شهر ترنتو در شمال ایتالیا برگزار می‌شود و بیشتر به دنبال روایت‌هایی درباره مذاهب گوناگون است. جشنواره جهانی مذهب امروز با […]

فیلم مستند «باد» ساخته‌ حمید جعفری در روز دوشنبه ۲۸ سپتامبر برابر با ۷ مهرماه در جشنواره جهانی مذهب امروز در ایتالیا به نمایش درمی‌آید.

این جشنواره از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ سپتامبر برابر با ۲ تا ۹ مهرماه در شهر ترنتو در شمال ایتالیا برگزار می‌شود و بیشتر به دنبال روایت‌هایی درباره مذاهب گوناگون است.

جشنواره جهانی مذهب امروز با هدف و منظور ترویج فرهنگ صلح و گفتگو میان ادیان و مذاهب گوناگون برگزار می‌شود و سفری در آداب و رسوم و باورهای مذهبی و سیری در زبان و شیوه‌های‌ سینمایی است.

فیلم «باد» به مراسم زار در جنوب ایران در روستای بندزرک میناب به میان‌داری بابازار غلامشاه مارگیری می‌پردازد و توجه و تمرکز آن بر مقدمات، موخرات و پیرامون این آیین است.

برخی از عوامل مستند باد عبارتند از پژوهش‌، تهیه و کار‌: حمید جعفری، فیلم‌بردار: ارسطو مداحی‌گیوی، تدوین‌گر: فرید دغاغله، صدابردار: علیرضا دریا‌دل، طراحی و ترکیب صدا: حسن شبانکاره، تریلر: همیلا موید، پوستر: شبنم دیباج.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار