رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
با پیوستن بازیگران «هیولا» و «هم گناه»

«شبهای مافیا» تمام شرکت کنندگانش را شناخت

با انتخاب محمدرضا علیمردانی به عنوان لیدر «شبهای مافیا» و پیوستن دو بازیگر دیگر رئالیتی شو جدید سعید ابوطالب به کلید خوردن نزدیک می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ پیش از این نسرین مقانلو، فریبا نادری، بهاره رهنما، مریم مومن، نسیم ادبی، خاطره حاتمی، سمیرا حسن پور، سیما تیرانداز […]

با انتخاب محمدرضا علیمردانی به عنوان لیدر «شبهای مافیا» و پیوستن دو بازیگر دیگر رئالیتی شو جدید سعید ابوطالب به کلید خوردن نزدیک می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ پیش از این نسرین مقانلو، فریبا نادری، بهاره رهنما، مریم مومن، نسیم ادبی، خاطره حاتمی، سمیرا حسن پور، سیما تیرانداز و سارا خوئینی ها به عنوان بازیگران «شبهای مافیا» معرفی شدند.

حال با پیوستن آزیتا ترکاشوند و روشنک گرامی ۱۲ شرکت کننده رئالیتی شو تکمیل شدند و محمدرضا علیمردانی نیز لیدر «شبهای مافیا» شده است.

در این رئالیتی شو در هر فصل یکی از بازیگران سینما و تلویزیون، ۱۲ نفر از دوستانش را برای بازی مافیا دعوت می کند و آنها به اتفاق شخص دعوت کننده که در بازی به او لیدر یا برگزار کننده می گویند بازی را کاملا رئال و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می دهند.

ابتدا بازی با ۱۲ بازیگر خانم برگزار می شود که حال با تکمیل شرکت کنندگان کار جدید سعید ابوطالب آماده کلید خوردن می شود.

سپس ۲ گروه ۱۲ نفره شامل مردان بازیگر نیز این بازی را تجربه خواهند کرد که در مجموع تعداد شرکت کنندگان را به عدد ۳۶ می رساند. محمدرضا علیمردانی نیز به عنوان لیدر و برگزار کننده بازی مافیا در هر سه بازی حضور خواهد داشت.

«شب های مافیا» که با سرمایه گذاری شرکت هنر اول ساخته می شود، توسط فیلیمو پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار