رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

فیلم جدید «کریستوفر نولان» علی رغم نمایش نه چندان موفق در سینماهای آمریکا، مجموع فروش جهانی خود را به رقمی نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار رساند. به نقل از ورایتی، فیلم جدید «تنِت» در چهارمین هفته اکران عمومی در ۲۸۵۰ سالن سینمای آمریکا به جز سینماهای لس آنجلس و نیویورک به فروش ۳.۴ میلیون دلاری […]

فیلم جدید «کریستوفر نولان» علی رغم نمایش نه چندان موفق در سینماهای آمریکا، مجموع فروش جهانی خود را به رقمی نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار رساند.

به نقل از ورایتی، فیلم جدید «تنِت» در چهارمین هفته اکران عمومی در ۲۸۵۰ سالن سینمای آمریکا به جز سینماهای لس آنجلس و نیویورک به فروش ۳.۴ میلیون دلاری دست یافت و جمع فروش خود در گیشه آمریکای شمالی را به ۴۱.۲ میلیون رساند.

این فیلم که با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شده، نمایش ناموفق در گیشه آمریکا را تا حدودی با فروش در گیشه بین الملل جبران کرده است و با اضافه کردن ۱۵.۸ میلیون دلار، مجموع فروش جهانی خود را به حدود ۳۰۰ میلیون ارتقا داده است.

کمپانی برادران وارنر امیدوارند فروش فیلم جدید «تنِت» در آمریکا با بازگشایی سینماها در منطقه لس آنجلس و نیویورک بهبود یابد، دو بازار بزرگ و مهم سینمای آمریکا که همواره استقبال خوبی از آثار «نولان» داشته اند.

«جان دیوید واشنگتن»، «مایکل کین»، «کنت برانا»، «رابرت پتینسون» و «الیزابت دبیکی» در فیلم «تنِت» (Tenet) به ایفای نقش پرداخته‌اند که از دوربین‌ها و لنزهای آی مکس برای ساخت آن استفاده شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار