رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

قسمت جدید مجموعه فیلم‌های «شب در موزه» در قالب یک انیمیشن برای سرویس دیزنی پلاس ساخته می‌شود. به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دیزنی اینسایدر، انتخاب بازیگران این فیلم که به طور آزمایشی Night At The Museum: Kahmunrah Rises Again نامگذاری شده است، کلید خورده و انتظار می‌رود تولید آن از دوم نوامبر (۱۲ آبان ۹۹) در لس‌آنجلس […]

قسمت جدید مجموعه فیلم‌های «شب در موزه» در قالب یک انیمیشن برای سرویس دیزنی پلاس ساخته می‌شود.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دیزنی اینسایدر، انتخاب بازیگران این فیلم که به طور آزمایشی Night At The Museum: Kahmunrah Rises Again نامگذاری شده است، کلید خورده و انتظار می‌رود تولید آن از دوم نوامبر (۱۲ آبان ۹۹) در لس‌آنجلس آغاز شود.

این انیمیشن داستان نیک دَلی پسر شخصیت لَری دلی در سه‌گانه لایو اکشن شب در موزه را دنبال می‌کند که درباره ادامه راه پدرش به عنوان نگهبان شیفت شب موزه‌ای که اشیا و مجسمه‌های آن شب‌ها بیدار می‌شوند، مردد است.

در این فیلم شاهد بازگشت شخصیت منفی Kahmunrah از فیلم Night At The Museum: Battle of the Smithsonian، (با بازی هنک آزاریا) خواهیم بود. از دیگر شخصیت‌های قدیمی که در پویانمایی دیزنی پلاس ظاهر می‌شوند می‌توان به تدی روزولت (با بازی رابین ویلیامز) اشاره کرد. البته قرار نیست چهره هیچکدام از بازیگران فوق‌الذکر در این پویانمایی ظاهر شوند. دیزنی پلاس به دنبال ارائه برداشتی تازه از این شخصیت‌هاست بنابراین انتظار نداشته باشید شخصیتی با چهره شخص رابین ویلیامز در این انیمیشن وجود داشته باشد.

سه‌گانه شب در موزه محصول استودیو فیلمسازی استودیو قرن بیستم، در آمریکا ۵۴۰ میلیون دلار و در جهان در مجموع بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار فروش کرده است. چهارمین قسمت از این لایو اکشن برای دیزنی در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد و گفته می‌شود در آینده روی پرده نقره‌ای خواهد رفت.

Night at The Museum: Kahmunrah Rise Again اواخر سال آینده میلادی برای اولین بار از سرویس دیزنی پلاس پخش شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار