رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • یکشنبه 20 مهر 1399 - 17:29
  • کد خبر : 54265
  • تئاتر
  • چاپ خبر : در مهرگان؛ کمی از من را ببینید
مشاغل سخت یا سختی مشاغل

در مهرگان؛ کمی از من را ببینید

به گزارش سینماخانه؛ نمایش “کمی از من را ببینید” به نویسندگی و کارگردانی امیر عبادی در تماشاخانه مهرگان به روی صحنه رفت. این نمایش داستان موازی یک سارق و یک غسال را نشان می‌دهد. امیر عبادی در رابطه با دلایل خود برای اجرای این نمایش با چنین مضمونی گفت: “مشاغل تاثیر گذار و سختی وجود […]

به گزارش سینماخانه؛ نمایش “کمی از من را ببینید” به نویسندگی و کارگردانی امیر عبادی در تماشاخانه مهرگان به روی صحنه رفت. این نمایش داستان موازی یک سارق و یک غسال را نشان می‌دهد.

امیر عبادی در رابطه با دلایل خود برای اجرای این نمایش با چنین مضمونی گفت: “مشاغل تاثیر گذار و سختی وجود دارند که هیچکس به آنها با دقت نگاه نمیکند و یا می بینند و از کنار آن عبور می کنند و یا این جمله را به تکرار می گویند که واقعا سخته، کار ما نیست. در صورتی که این شغل ها از هر لحاظ دارای جایگاه و مقام بالایی هستند.

من دیدم و لمس کردم و این متن و سخن ها را که با نگاهی غلط در ذهن ما حک شده را به اجرا بردم تا نظرها در مورد این حرفه ها عوض بشود که فکر می‌کنم تا الان موفق بودم و توانستم ذهن مخاطب و ببینده را مشغول کنم.”

وی در رابطه با مراحل تمرین تا اجرا توضیح داد: “حدود سه هفته تمرین ها به طول انجامید با لحاظ اینکه بازیگران باهوش و خوبی داشتم و در طول اجرا هم به دلیل بی تعهدی و غیر حرفه ای بودن برخی از بازیگران مجبور به ادامه کار بدون حضور آنها شدم.

کرونا از روز اول مشکل ساز بود و هست و همین حالا هم به اجرای ما صدمه زده است، نه اجرای ما بلکه برای تمام مشاغل، ولی در سینما و تئاتر مشهود تر است.”

این نمایش ابتدا قرار بود تا ۱۸ مهر ماه ادامه داشته باشد اما با تعطیلی دو هفته‌ای مشاغل در تهران به دلیل شیوع بیماری کرونا اجرای این نمایش به تعلیق درآمده است.

امیر عبادی در آخر اضافه کرد: “من تقریبا ۲درصد به هدفم برای اجرای این نمایش رسیدم. با وجود استقبال خوبی که شد اما چون هیچ حمایتی از ما تئاتری ها مخصوصاً بخش خصوصی نمی‌شود به طوری که هدفم بود این اجرا دیده نشد.

در این نمایش علاوه بر امیر عبادی، مهسا بان، فرزاد سهرابی، مهناز رضایی، سمن قناد و تقی علی آبادی به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مجری طرح: ارسلان گل محمدی، دستیار کارگردان: پیمان صفرزاده، مدیر صحنه: امید درویش زاده، نور و صدا: داریوش ادهمی، عکاس: مونا شکری و طراح لباس: پیمان عبادی

نمایش “کمی از من را ببینید” از ۳۰ شهریور ماه ساعت ۲۱ در سالن شماره ۲ خانه نمایش مهرگان به روی صحنه رفته است.

سینماخانه / خبرنگار: فرشید حاجیان _ عکاس: نیوشا رازه

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار