رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

راهنمای برپایی سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به شیوه مجازی منتشر شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، اکران آنلاین و برنامه‌های جشنواره از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۹۹ در پلتفرم‌ها اجرا خواهد شد. بر اساس این خبر، ۱۰۷ فیلم بخش‌های مختلف جشنواره […]

راهنمای برپایی سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به شیوه مجازی منتشر شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، اکران آنلاین و برنامه‌های جشنواره از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۹۹ در پلتفرم‌ها اجرا خواهد شد.

بر اساس این خبر، ۱۰۷ فیلم بخش‌های مختلف جشنواره طی شش روز در سه پلتفرم: «نماوا» (www.namava.ir)، «فیلیمو» (https://www.filimo.com)، «تیوا» (www.tva.tv) بر اساس جدول برنامه‌ها به نمایش درخواهد آمد.

همچنین نمایش برنامه‌های مجازی (پروانه شو- اصفهان، نشست‌های خبری صاحبان آثار، بزرگداشت‌ها، افتتاحیه و اختتامیه) در ایام جشنواره، از طریق پلتفرم «تیوا» (www.tva.tv) قابل دسترسی خواهد بود.

اجرای المپیاد فیلمسازی در پلتفرم ادوب کانکت و پخش افتتاحیه المپیاد در پلتفرم «تیوا»(www.tva.tv) و پخش کارگاه‌های آموزشی در پلتفرم «تیوا» (www.tva.tv) ارائه خواهد شد.

کتابخانه ویدئویی جشنواره نیز در پلتفرم «هاشور» (https://hashure.com) صرفا در دسترس مخاطبانی قرار خواهد گرفت که پیش‌تر برای دیدن آثار ثبت‌نام کرده‌اند.

سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۷ مهر تا ۲ آبان به دبیری علیرضا تابش برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار