رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

موسیقی سریال «ولایت عشق» به مناسبت شهادت امام رضا(ع) و با اجرای مریم نشیبا از رادیو نمایش پخش می‌شود. برنامه «جعبه موسیقی» کاری از رادیو نمایش امروز پخش و تحلیل موسیقی سریال «ولایت عشق» را به مناسبت شهادت امام رضا(ع) و با اجرای مریم نشیبا در جدول پخش خود می‌گذارد. «ولایت عشق» سریالی است به […]

موسیقی سریال «ولایت عشق» به مناسبت شهادت امام رضا(ع) و با اجرای مریم نشیبا از رادیو نمایش پخش می‌شود.

برنامه «جعبه موسیقی» کاری از رادیو نمایش امروز پخش و تحلیل موسیقی سریال «ولایت عشق» را به مناسبت شهادت امام رضا(ع) و با اجرای مریم نشیبا در جدول پخش خود می‌گذارد.

«ولایت عشق» سریالی است به نویسندگی و کارگردانی مهدی فخیم‌زاده و آهنگسازی زنده یاد «بابک بیات» که در سال ۱۳۷۹ از شبکه یک  سیما به روی آنتن رفت. موضوع سریال درباره زندگی علی بن موسی الرضا و شهادت ایشان است.

در این سریال بازیگرانی چون اکبرزنجانپور، دانیال حکیمی، بیژن امکانیان، فریماه فرجامی، بیتا فرهی، رامبد جوان، داوود رشیدی، لادن طباطبایی، مریلا زارعی، فتحعلی اویسی، سیروس گرجستانی، عنایت بخشی، حبیب اسماعیلی، حبیب دهقان نسب و بسیاری ازهنرمندان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

برنامه «جعبه موسیقی » رادیو نمایش به موسیقی فیلم‌ها و سریال‌ها می‌پردازد و در حالی که داستان فیلم را در آن می‌شنوید با تحلیل و بررسی موسیقی نیز همراه هستید.

این برنامه به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور، گویندگی مریم نشیبا و نویسندگی صبا رادمان شنبه ساعت ۱:۳۰ دقیقه  از رادیو نمایش پخش می شود و تکرار آن ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه از این شبکه رادیویی است.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار