رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

شبکه دو سیما همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول و سپری شدن ایام عزاداری محرم و صفر ، تدارکات ویژه‌ای را برای مخاطبان این شبکه آماده پخش کرده است. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ فصل سوم سریال «از سرنوشت» جایگزین سریال «بوم و بانو» خواهد شد. فصل سوم این سریال به […]

شبکه دو سیما همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول و سپری شدن ایام عزاداری محرم و صفر ، تدارکات ویژه‌ای را برای مخاطبان این شبکه آماده پخش کرده است.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ فصل سوم سریال «از سرنوشت» جایگزین سریال «بوم و بانو» خواهد شد. فصل سوم این سریال به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان به اتفاقات دوران جوانی دو شخصیت اصلی داستان یعنی هاشم و سهراب می‌پردازد که ایفای نقش آن‌ها را دارا حیایی و کیسان دیباج بر عهده دارند.
حجت اشرف‌زاده خواننده نماهنگ‌های این سریال است. امین بانی هم تیتراژ پایانی آن را می خواند. این سریال کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو که در سه فصل به قلم محمدمهدی سلطانی، روح‌الله صدیق و سارا خسروآبادی تولید شده است.
داستان این سریال از رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه بی‌سرپرست آغاز می‌شود. آن‌ها از کودکی در مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. این دو که آرزو‌های بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور اتفاقات این سریال قرار می‌گیرد.
«جشن ویژه هفته وحدت» با حضور چهره‌های فرهنگی و هنری در بخش‌های مختلف از پنجشنبه ۸ آبان تا سه‌شنبه ۱۳ آبان ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود.
«جُنگ دوست‌داشتنی» برنامه‌ای گفتگومحور است که با رزمندگان دفاع مقدس در خصوص خاطرات و اتفاقات شیرین و طنز جبهه‌ها با اجرای اصغر نقی‌زاده پخش خواهد شد.
«کوی محبت» ویژه شهادت امام حسن عسگری (ع) از سامرا و مزار امامین عسگریین با حضور حجت‌الاسلام دکتر رفیعی شنبه ۳ آبان ساعت ۲۳:۳۰ و یکشنبه ساعت ۱۱:۰۰ روانه آنتن می‌شود.
مستند «عبیر» یک مستند اجتماعی در خصوص مردم سوریه در روزهای نبرد با داعش است که مقاومت و ایستادگی مردم را به تصویر می‌کشد. این مستند جمعه ۲ آبان ساعت ۲۱:۳۰ پخش خواهد شد.
ویژه‌برنامه « آغاز امامت امام زمان عج» یکشنبه ۴ آبان ساعت ۲۳:۰۰ برای پخش از این شبکه در نظر گرفته شده است. «منقبت‌خوانی و مولودی‌خوانی» با نوای حاج محمود کریمی و استفاده از نواهای سایر مداحان در ایام آغاز امامت امام زمان (عج) و هفته وحدت در فواصل برنامه‌ها پخش خواهد شد.
همچنین همزمان با آغاز ماه ربیع الاول، فصل سوم  بچه محل (عمو پورنگ) را روانه آنتن می کند. اولین قسمت از فصل جدید مجموعه تلویزیونی «بچه محل» با نقش‌آفرینی داریوش فرضیایی «عموپورنگ» یکشنبه ۲۷ مهرماه روانه آنتن خواهد شد.
«بچه محل» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و نویسندگی محمد درویشعلی‌پور  هر روز حوالی  ساعت ۱۹:۰۰  روی آنتن شبکه دو خواهد رفت و چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون و بازیگران شناخته شده کمدی در آن به ایفای نقش می‌پردازند و فضایی شاد و  سالم را برای کودکان  و خانواده هایشان فراهم می‌کنند. «بچه محل» در قالب یک مجموعه نمایشی، ماجراهای آموزنده‌ای را برای کودکان در نظر گرفته است. داریوش فرضیایی، کمند امیر سلیمانی، نعیمه نظام دوست، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، فرهاد بشارتی، آرش میراحمدی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، سوسن پرور، ایمان صفا و امیرمحمد متقیان، با هنرمندی سروش جمشیدی بازیگران این مجموعه هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار